וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאטר: "בדצמבר 2015 סאנטי הגריל כדורים חמים בליגת האלופות"

שערורייה חדשה? נשיא פיפ"א לשעבר עורר עוד סערה בראיון בארגנטינה: "יש רמאות באופ"א, זה מעולם לא קרה בקדנציות שלי כנשיא. המארגנים היו מסמנים את הכדורים, יש חמים ויש קרים", על התחושה: "המצפון שלי נקי"

ספ בלאטר נשיא פיפ"א. GettyImages
מסקנדל אל סקנדל. בלאטר/GettyImages

ההגרלות בשלבי ההכרעה של ליגת האלופות בשנים האחרונות גררו ביקורת קשה על אופ"א. הטענה של המבקרים הייתה כי במהלך הטקסים היה שימוש ב"כדורים חמים", שהובילו להטייות כאלה ואחרות לטובת מספר קבוצות. היום (שני) בחר ספ בלאטר, נשיא פיפ"א לשעבר, לחולל עוד סערה בראיון שהעניק לתקשורת הארגנטינאית.

עוד בנושא:
הרכש הראשון של יובנטוס
הבעיה הגדולה של פפ גווארדיולה

במהלך הראיון אמר בלאטר: "ראיתי את הכדורים החמים בחיי ואני יודע שזו רמאות. הפעם היחידה שבה ראיתי את הכדורים החמים הייתה בהגרלה למפעל אירופי של אופ"א, זה מעולם לא קרה במסגרת הקדנציה שלי בפיפ"א. אני נקי ולא עשיתי דבר כזה אלא נשיאים ואנשים אחרים". השוויצרי חשף את השיטה מאחורי "השיטה": "המארגנים היו מסמנים את הכדורים והיו כדורים חמים וקרים. הייתי עד במו עיניי למקרים מן הסוג הזה".

בלאטר לא עצר: "יש לי עדים המגבים את הדברים שלי. בעבר ראיתי קבוצות איטלקיות שנפגעו מההגרלות האלה, אבל אני נקי וישן טוב בבית כי לא הייתי חלק מהדברים הללו. בדצמבר האחרון ידעתי שחאבייר סאנטי הרגיל כדורים חמים בשמינית גמר ליגת האלופות".

חאבייר סאנטי שחקנה לשעבר של אינטר. GettyImages
מותקף מכיוון בלאטר. סאנטי/GettyImages

בנוגע לטענות נגדו: "מבחינתי אני עדיין נשיא פיפ"א כי המנדט שלי לא באמת בוטל. אני לא רוצה לעשות הצגה גדולה סביב התפקיד שלי, אבל מבחינתי שום דבר לא השתנה. הייתי צריך להתפטר אחרי מונדיאל 2014, אבל מישל פלאטיני לא היה מוכן וביקשו ממני להישאר, עכשיו מבקשים ממני ללכת".

גם ליאונל מסי היה על הפרק: "עבורי לאו הוא הכי טוב שיש, אבל הוא חייב לזכות במונדיאל כדי להיות אלוף אמיתי. בלי התואר הזה הוא לא יכול להיזכר כגדול בהיסטוריה".

בלאטר סיכם: "אני הייתי האדם הכי נקי בארגון. אני לא מושחת ולא שום דבר ממה שמאשימים אותי, החוק בשוויץ והחוק הפלילי הוכיחו כי אני אשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully