וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "שני אוהדים אנגלים ייכלאו", צפו ברוני והודג'סון פונים לקהל

בעקבות קרבות האוהדים, בצרפת מדווחים כי השניים נענשו בהליך זריז. קפטן ומאמן אנגליה ניסו להרגיע את הרוחות, חבר בהתאחדות הרוסית: "אוהדים הולכים למגרשים כדי להילחם, הם הגנו על כבוד האומה"

AP

בווידאו: קרבות האוהדים במארסיי

'הקרב על בריטניה', כך מתארים בממלכה את המפגש בין נבחרת אנגליה לויילס במסגרת המחזור השני של בית ב'. אחרי ה-1:1 המאכזב של נבחרת שלושת האריות במפגש הראשון מול רוסיה, את מירב תשומת הלב תפסו דווקא אירועים מכוערים בין מחנות האוהדים.

המהומות נמשכו גם אתמול (ראשון) כאשר הקהל הגרמני והאוקראיני התפרע ברחובות ליל. בעקבות ההתפרעויות בחרו באופ"א לאיים כי אנגליה ורוסיה יודחו מהטורניר אם האלימות מצד קהל האוהדים שלהן ימשיכו.

בצעד יוצא דופן, ויין רוני בחר לפנות לקהל האנגלי בתקווה להרגיע את הרוחות: "אני מודה לאוהדים שלנו על התמיכה מול רוסיה, הייתם נהדרים ומחכה לנו מפגש גדול מול ויילס. אני מבקש מכולכם, אלה שיש להם כרטיסים וגם אלה שאין להם, תתנהגו בהיגיון. תשמרו על עצמכם ותמשיכו להגיע לאצטדיון כדי לתמוך בשחקנים".

עוד בנושא:
שלטון החוליגנים: היחס ברוסיה לאלימות
היורו בתמונות: בצפון אירלנד מתאבלים

רוי הודג'סון הצטרף לקריאה של רוני: "כמאמן אנגליה אני חרד וחושש מאוד כי מדובר כאן באיום על הנבחרת האנגלית. עבדנו קשה כדי להגיע לטורניר ואנחנו רוצים להישאר כאן כדי להתחרות. אני פונה אל כל אוהד שלנו ומבקש ממנו להתרחק מאזור האצטדיון אלא אם יש לכם כרטיס. תגיעו אל המגרש, תעודדו את השחקנים וזהו. אין סיבה להגיע לאצטדיון ללא כרטיסים. אנחנו מקווים שתמשיכו את ההופעה שנתת ביציעים במארסיי גם בלאנס".

בתוך כך, בצרפת מדווחים כי שני אוהדים אנגלים כבר ספגו עונשים בעקבות קרבות האוהדים במארסיי כחלק מהרצון של המארחת להרגיע את הרוחות. אלכסנדר בות', טבח בן 20, נידון לחודשיים של מאסר. בות' הגיע לבית המשפט והצהיר בפני השופטת: "אני מצטער, הייתי במקום הלא נכון בזמן הלא נכון. זה לא אומר שאני חוליגן". האוהד השני, אואן פינורות', קיבל עונש של שלושה חודשים בגין אותן האשמות.

אוהד נבחרת רוסיה מכה אוהד נבחרת אנגליה. AP
המהומות במארסיי. ברוסיה תומכים/AP

בצד הרוסי ממשיכים לגבות את הקהל המקומי בצורה חמורה, כחלק מההכנות למונדיאל 2018. באופן מפתיע בחר איגור לבדב, חבר הוועד הפועל של ההתאחדות הרוסית, לתמוך במעשים החמורים: "אני לא רואה שום דבר רע עם האוהדים שלנו. להפך, אני מריע להם! כול הכבוד להם ושימשיכו ככה", בחר לציין בחשבון הטוויטר שלו.

לבדב המשיך: "מה שקרה במארסיי לא קרה באשמת האוהדים שלנו אלא בעקבות אוזלת היד של המשטרה המקומית. הם היו צריכים לדעת איך להתמודד עם אירוע מן הסוג הזה. בתקשורת ברחבי אירופה מנסים להאשים את הקהל שלנו, אבל ההתגרות הגיעה מצד האוהדים האנגלים. בתשעה מתוך עשרה מקרים אוהדי כדורגל הולכים למשחקים כדי להילחם וזה נורמלי. הם מגנים על כבוד האומה ולא נתנו לאנגלים לפגוע בכבוד שלנו. חשוב שנסלח להם על זה, ונעניק להם כתף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully