וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: יעקב בריהון חתם לחמש שנים והצטרף לאימונים

13.6.2016 / 9:44

הקשר עבר רשמית מהפועל ראשון לציון. המגן שניר משען סיכם לעונה נוספת. מגעים לצירוף גורדנה, גם רוצ'ט ומויאל על הכוונת. פערים גדולים עם דניאל רוייר האוסטרי, שכנראה לא יגיע

יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים תערוך היום (שני) אימון כפול וביום רביעי הקרוב תצא למחנה אימונים בשופרון, הונגריה. הקבוצה מהבירה מתכוננת למשחקי מוקדמות הליגה האירופית בסוף החודש והיא תערוך שני משחקי אימון, נגד מ.ט.ק בודפשט ומול ויטקה בודפטש. הקשר יעקב בריהון חתם הבוקר (שני) לחמש שנים באמצעות סוכנו ניר קרין. בריהון הגיע לבית וגן ולאחר החתימה ערך אימון בכורה. שחקן נוסף שחתם במועדון לשנתיים הוא דן מורי, הבלם הוותיק שמצטרף למועדון מבני יהודה.

בקבוצה רוצים לצרף מגן שמאלי חדש עד למחנה האימונים. היום יחלו שיחות רשמיות עם אבי נמני בנוגע לרועי גורדנה, שלא נמצא בתכניות של הפועל באר שבע. עידן ורד יגיע לישראל בעוד כשבוע לישראל וישנם סיכויים גבוהים שהוא יצטרף. בבית"ר מחפשים קשר התקפי ברמה גבוהה ובימים האחרונים נרשמה התעניינות בקשר האוסטרי בן ה-26 דניאל רוייר, שמשחק במיטיולנד הדנית. בשלב זה ישנם פערים כספיים גדולים בין הצדדים ולא נראה כי השידוך ייצא לפועל.

מי שסיכם לעונה נוספת הוא המגן שניר משען שהיה פצוע לאורך רוב העונה שעברה אך חזר לקראת סוף העונה והוחלט להשאירו על מנת שיתמודד על מקום בהרכב עם אלעד גבאי, שעדיין לא חתם על חוזהו.

עוד בנושא:
בית"ר ירושלים פנתה לשון גולדברג
קריאף וגורדנה מועמדים לקרית שמונה
קובי מויאל על הכוונת של מכבי פתח תקוה

יעקב בריהון חותם, בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
צהוב-שחור בצורה רשמית. בריהון/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

חסוס רואדה ממשיך להתעקש לא לחזור לישראל. אם הספרדי לא יגיע למחנה האימונים בהונגריה, הצוות המקצועי יתחיל לחפש בלם אחר ותוגש נגדו תביעה כספית גבוהה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דן מורי בלם בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
יחזק את ההגנה של בית"ר. דן מורי/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של הקבוצה הוא אדריאן רוצ'ט, ששיחק אצל בן שמעון בקרית שמונה. רוצ'ט נמצא במו"מ מתקדם עם בית"ר כאשר בימים הקרובים שני הצדדים מעריכים כי העיסקה תיסגר ויצטרף למועדון. שחקן נוסף שנמצא על הכוונת הוא הקשר קובי מויאל, שגדל במועדון ועזב לפני שלוש שנים לשריף טירספול המולדבית ובשנתיים האחרונות שיחק במכבי חיפה. בקבוצה החלו איתו במגעים.

שחקן בית"ר ירושלים, שניר משען. קובי אליהו
סיכם לעונה נוספת. שניר משען/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully