וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה בקופה: ברזיל הודחה בשלב המוקדם אחרי שער שערורייתי, צפו בתקציר

דרמה גדולה בארה"ב: לסלסאו הספיק תיקו מול פרו כדי לעלות לשלב הבא, אבל שער של רוידיאז אחרי נגיעת יד ברורה (75) העניק לפרואנים ניצחון 0:1 וכרטיס לרבע הגמר. ברזיל מודחת בשלב המוקדם לראשונה זה 29 שנה

AP

סנסציה בקופה אמריקה סנטנריו: נבחרת ברזיל הודחה הבוקר (שני) כבר בשלב הבתים של הטורניר, אחרי שהפסידה 1:0 לפרו במסגרת בית ב' המוקדם. בדקה ה-75 שחקן נבחרת פרו ראול רוידיאז כבש את השער כשהוא נוגע בבירור בידו, אבל השער אושר על ידי השופט אנדרס קוניה. במשחק השני בבית אקוודור הביסה 0:4 את האיטי, והיא עלתה לרבע הגמר מהמקום השני בבית, שם תפגוש את ארצות הברית.

שחקן נבחרת פרו רוידיאז כובש מול ברזיל. GettyImages
כולם ראו, חוץ מהשופט. שער ביד/GettyImages

פרו - ברזיל 0:1

על פי ההיסטוריה זו סנסציה, על פי יחסי הכוחות על הדשא התוצאה נראית די טבעית. אומנם שער הניצחון של הפרואנים הגיע אחרי נגיעת יד ברורה, אבל פרו הייתה הנבחרת הטובה יותר ברוב המשחק. אומנם וויליאן וגבריאל החמיצו מספר הזדמנויות נוחות לברזיל במחצית השנייה, אבל גם פרו הייתה מסוכנת, ואף לא קיבלה פנדל שהגיע לה במחצית הראשונה. תיקו היה מספיק לברזיל כדי להעפיל לשב הבא, אבל הסלסאו ודונגה הולכים הביתה וממשיכים את האכזבות במדינת הכדורגל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני נבחרת פרו חוגגים מול ברזיל. AP
שחקני נבחרת פרו חוגגים מול ברזיל/AP

הרגע השערורייתי של המשחק הגיע כאמור בדקה ה-75. התקפה נהדרת של פרו, עם צירופי מסירות יפים, הסתיימה בכדור רוחב שעבר את השוער הברזילאי אליסון. רוידיאז גע בכדור ביד, משם לגוף, ןמשם לרשת. שחקני ברזיל כמובן מיד זיהו את הדבר ורצו לעבר השופט, השופט ערך שיחות והתייעצויות במשך דקות ארוכות עם הקוון (ועם האוזנייה), ובסופו של דבר אישר את השער.

בסיום לברזיל עוד היו הזדמנויות להשוות, אבל קוטיניו פספס נגיחה, ואליאס החטיא מקרוב כדי להשלים את הערב המתסכל במסצ'וסטס. זו הפעם הראשונה שבה ברזיל מודחת בשלב המוקדם מאז 1987. זה הניצחון הראשון של פרו על ברזיל מאז 1985, והרביעי בסך הכל בתולדותיה. פרו תפגוש את קולומביה ברבע הגמר.

תקציר: פרו - ברזיל 0:1. AP
תקציר: פרו - ברזיל 0:1/AP
מאמן נבחת ברזיל דונגה אחרי ההפסד מול נבחרת פרו. AP
מאמן נבחת ברזיל דונגה אחרי ההפסד מול נבחרת פרו/AP

אקוודור - האיטי 0:4

אקוודור הבטיחה העפלה לרבע הגמר בקלילות, אחרי שהביסה את האיטי הקטנה במזרח ראתרפורד. אקוודור סיימה שנייה בבית ותשחק מול ארצות הברית ברבע הגמר. אגב, העובדה שאקוודור ניצחה בהפרש של יותר משער אחד היא זו שהכריחה את פרו לנצח (בגלל התוצאה שלה מול האיטי). אנר ולנסיה (11), חיימה איובו (20), כריסטיאן נובואה (20) ואנטוניו ולנסיה (78) כבשו. האיטי סיימה את השלב המוקדם במאזן שערים 12:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully