וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: שמואל שיימן בדרך חזרה לליגה ההולנדית?

המגן מחזיק בהצעות מוויטסה ארנהם ומטוונטה ועשוי לחתום באחת מהן. שיימן יכול להשתחרר מהחוזה אצל האדומים עד ליום רביעי וייתכן כי הוא ינצל את האפשרות הזו. גל שיש מתקרב לחתימה

one

האם מגן הפועל תל אביב, שמואל שיימן, בדרך חזרה לליגה ההולנדית? גורמים בהפועל טענו בימים האחרונים כי שיימן מחזיק בהצעות מוויטסה ארנהם וטוונטה ועשוי לחתום באחת מהן.

שיימן מחזיק בחוזה לעונה הבאה בהפועל תל אביב, אך יש לו אפשרות להשתחרר מהחוזה הזה עד ה-15 בחודש, כלומר בעוד שלושה ימים. המגן נמצא כרגע בהולנד בביקור משפחתי ועל פי מסרים שהעבירו מספר גורמים הקשורים אליו, הוא לא ממש מעוניין להמשיך בהפועל תל אביב, זאת למרות שבקבוצה הבטיחו לו כי הוא לא יידרש לקצץ בשכרו.

בימים האחרונים החלה בית"ר ירושלים להתעניין בשיימן, אך בסוף השבוע האחרון הבינו בבירה כי לשיימן, אשר מחזיק באזרחות הולנדית וישראלית, יש הצעות מהולנד והסיכוי שהוא יעבור לשם גבוה

לעומת שיימן, גל שיש מתקרב לעונה נוספת בהפועל תל אביב. בין השחקן לקבוצה מתקיים משא ומתן ולאחרונה, סוכנו של שיש העביר הצעה נגדית לזו שהתקבלה. כרגע נראה כי כל הצדדים מעוניינים בחתימה וקיים סיכוי גבוה כי שיש יחתום על חוזה חדש בימים הקרובים.

שמואל שיימן שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
הצעות משתי קבוצות בהולנד. שיימן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully