וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גז'גוז' קריכוביאק: "אנחנו רוצים להגיע רחוק מאוד בטורניר"

קשר פולין נשמע אופטימי אחרי ה-0:1 מול צפון אירלנד: "יש פה שחקנים בקבוצות הטובות ביותר באירופה". מאמן המפסידה מייקל אוניל: "לא הצלחנו לייצר מצבים מסוכנים" וגם: כל המספרים

וויצ'ך שצ'סני שוער נבחרת פולין. GettyImages
שצ'סני חוגג את השער/GettyImages

פולין לא ממש הרשימה הערב (ראשון), אבל לפחות פתחה את בית ג' ביורו 2016 עם ניצחון. רוברט לבנדובסקי וחבריו נהנו משער של ארקדיוש מיליק בדקה ה-51 שסידר להם 0:1 מול צפון אירלנד המאוד לא מרשימה. עבור פולין זהו ניצחון ראשון אי פעם ביורו, במשחק השביעי שלה.

שחקני נבחרת צפון אירלנד. רויטרס
לא בעטו למסגרת אפילו פעם אחת. שחקני צפון אירלנד/רויטרס

המספרים

* ארקדיוש מיליק בן ה-22 ו-104 ימים הוא השחקן הצעיר ביותר שכובש לנבחרת פולין ביורו אי פעם.

* זה היה שערו ה-11 של מיליק בנבחרת פולין ב-27 הופעות.

* קובה בלאשצ'יקובסקי היה מעורב בשלושה מארבעת השערים של פולין ביורו (שער אחד ושני בישולים).

* צפון אירלנד לא נגעה בכדור בתוך הרחבה של פולין אפילו פעם אחת במחצית הראשונה.

* פולין השלימה את המסירה ה-300 שלה במשחק לפני שהצפון אירים הגיעו אפילו ל-100 מסירות.

* בפעמיים הקודמות שפולין הוליכה ביורו, היא סיימה ב-1:1.

עוד באותו נושא

יורו 2016: פולין ניצחה 0:1 את צפון אירלנד

לכתבה המלאה

קשר גז'גוז' קריכוביאק אמר: "ידענו שהמשחק הראשון יהיה קשה מאוד, היינו מוכנים לזה. במשחקים הבאים נראה אם אנחנו יכולים לשחק טוב יותר ולהגיע רחוק יותר בטורניר. אנחנו יכולים לעשות הרבה, אבל אסור לנו להיות יותר מדי אופטימיים כי ניצחנו בסך הכול במשחק הראשון. אנחנו צריכים לקבל את זה בקור רוח, להמשיך לעבוד קשה, אבל אני לא מסתיר את העובדה שאנחנו רוצים לזכות. השחקנים שכאן משחקים ברמה אירופית גבוהה מאוד במועדונים שלהם ומתחרים על התארים החשובים ביותר. יש להם ניסיון כדי ללכת קדימה ביורו. כל הנבחרת צריכה להילחם ביחד. כל הקבוצה. הוכחנו במוקדמות שאנחנו יכולים לשחק היטב ביחד".

מאמן צפון אירלנד מייקל אוניל הוסיף: "היה משחק קשה, פולין היו מצוינים. אני חייב לתת קרדיט לשחקנים שנשארו במשחק. בתחילת המשחק הם גילו עליונות עלינו מבחינה פיזית. ניסינו להוציא משהו מהמשחק, אבל לא הצלחנו לייצר לעצמנו מצבים רציניים. צריך להודות שהקבוצה הטובה יותר ניצחה היום. יש אכזבה כי לא הצלחנו לעשות הרבה עם הכדור. מבחינה קבוצתית לא יכולנו לבקש יותר, אבל לא הצלחנו לעשות את הפעולות הנכונות בשליש האחרון של המגרש. לא היינו מדויקים מספיק במצבים הנייחים".

סטיבן דייויס מצפון אירלנד אמר: "זה ערב מאכזב. אנחנו צריכים להיות אמיצים יותר עם הכדור, אבל אפשר לראות עקומת למידה אצלנו. תמיד ידענו שיהיה קשה, אבל לא היינו מספיק טובים".

גארת' מקאולי הוסיף: "אנחנו מאוכזבים. רצינו לשמור על רשת נקייה ולנסות לגנוב משהו. אז הם כבשו והיינו צריכים לצאת ולתקוף. אולי במשחק השני נצטרך להיות חיוביים יותר כי אין לנו מה להפסיד. אנחנו חייבים לנצח ולשחק התקפי. אנחנו מאוכזבים בשביל האוהדים שלנו מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully