וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בארה"ב: לוחם ה-MMA ירה לעצמו בראש במהלך "רולטה רוסית"

עצוב: איבן קול בן ה-25, שלחם בארגון הקרבות השני בגודלו בעולם, בלאטור, נמצא מת בדירתו שבדאלאס, לאחר שעל פי החשד לקח חלק במשחק הקטלני. אלמנתו: "לקח החלטה טפשית שעלתה לו בחייו"

צילום מסך

בווידאו: איבן קול בפעולה

לוחם ה-MMA, איבן קול בן ה-25, הגשים לפני כשנה את חלומם של לוחמים רבים, כשהגיע להילחם בארגון הקרבות השני בגודלו בעולם אומניות הלחימה, בלאטור. אחרי שדשדש בארגונים קטנים, קול מצא את עצמו על אחת הבמות הגדולות בעולם, שם, בקרב הבכורה שלו בארגון, הפסיד בהכנעה.

הבוקר (ראשון) התוודעו מעריציו של לוחם כי לזירה הוא כבר לא ייכנס, לאחר שנמצא מת בדירתו שבדאלאס. על פי החשד, קול לקח חלק במשחק הקטלני, רולטה רוסית, במהלכו ירה לעצמו בראש ומת במקום.

"בעלי נלקח ממני", כתבה אלמנתו בדף הפייסבוק שלה לאחר פרסום הידיעה. "הוא לקח החלטה טפשית שעלתה לו בחייו. אם תוכלו לעזור במשהו, לתרום לנו משהו, אעריך זאת מאוד. הוא השאיר אחריו אישה וילדה בת ארבע. אני צריכה לשלם על הלוויה, חשבונות ולטפל בבתי הקטנה. אני גמורה. הפסדתי את בעלי, את החבר הכי טוב שלי, את הנפש התאומה שלי".

איבן קול, לוחם MMA אמריקאי. צילום מסך
סוף עצוב. קול/צילום מסך

הקריירה של קול הייתה קצרה למדי. הוא ערך את קרב הבכורה שלו בארגון קטן בשם DWTC, שם ניצח בנוקאאוט בסיבוב השלישי. הקרב השני שלו היה ב-TPFP, שם רשם ניצחון שני, הפעם בהחלטת שופטים אחידה. הקרב השלישי, ב-LFC, הסתיים בהפסד (החלטת שופטים חצויה) כשגם בקרב הרביעי שלו הוא הפסיד, הפעם בהחלטת שופטים אחידה. הקרב האחרון שלו היה בבלאטור, אז הפסיד בהכנעה שלוש דקות בתוך הסיסבוב הראשון.

  • עוד באותו נושא:
  • בלאטור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully