וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחמם: 9.88 שניות ליוסאין בולט בריצת 100 מטר בגרנד פרי בקינגסטון

בארץ מולדתו, הג'מייקני קבע את התוצאה השניה בטיבה בעולם השנה, כאשר בפעם הראשונה מאז 2012 שהוא משתתף באותו מירוץ עם אספה פאוול ויוהאן בלייק. בן ארצו, ניקל אשמיד, סיים שני

יוסאין בולט, אצן ג'מייקני. AP
שיא עולם חדש בריו? בולט והמעריצים/AP

בעוד פחות מחודש תצא לדרך אולימפיאדת ריו, ומי שנראה מוכן לקראת המשחקים הוא האלוף האולימפי המכהן בריצות 100 ו-200 מטר, יוסאין בולט. התחרות נערכה במסגרת גרנד פרי קינגסטון, ג'מייקה. הפנומן פתח לא טוב את המירוץ, אך כהרגלו התעשת ופתח מבערים לקראת הסיום. בולט סיים עם התוצאה השניה בטיבה בעולם השנה, 9.88, שני רק לצרפתי ג'ימי ויקו שקבע 9.86 מוקדם יותר השנה במונטריאול.

מי שעוד התחרו במירוץ הם בני ארצו של בולט, יוהאן בלייק ואספה פאוול. מי שסיים שני היה ניקל אשמיד, שקבע 9.94, כאשר בלייק קבע את אותה התוצאה וסיים שלישי. פאוול הגיע רביעי עם 9.98. חמשת הראשונים היו ג'מייקנים, כאשר בשביל בולט, בלייק ופאוול, זה היה המירוץ הראשון יחד מאז אולימפיאדת 2012.

בולט לא הפסיד מירוץ כבר שלוש שנים, אז סיים שני אחרי ג'סטין גאטלין, בדאיימונד ליג ברומא. לאחר המירוץ הוא אמר: "זה לא היה מירוץ מושלם, אך אני שמח שהצלחתי לנצח. כמעט נפלתי בהתחלה כי גררתי קצת את הרגליים, אך לא נכנסתי לפאניקה והצלחתי לתקן את עצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully