וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר עלה למקום השני אי פעם בכמות ניצחונות בקריירה

הפנומן השוויצרי, המדורג 1 בטורניר שטוטגרט, עלה לחצי הגמר לאחר שגבר בשתי מערכות 6:7, 6:7 על פלוריאן מאייר הגרמני. זה היה ניצחונו ה-1,072 של פדרר והוא עקף את איבן לנדל הצ'כי

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. Daniel Kopatsch, GettyImages
רק קונורס לפניו. פדרר/GettyImages, Daniel Kopatsch

רוג'ר פדרר עשה הערב (שישי) עוד היסטוריה בעולם הטניס, כאשר ניצח בשתי מערכות את הגרמני פלוריאן מאייר ברבע גמר טורניר שטוטגרט והפך לטניסאי עם כמות הניצחונות השנייה בגובהה אי פעם בתולדות סבב ה-ATP.

פדרר, המדורג 1 בטורניר, גבר על מאייר שהעפיל מהמוקדמות 6:7 (2), 6:7 (1) לא פשוט, כאשר הוא מתעלה בשני שוברי השוויון על הדשא בגרמניה ונעזר ב-15 אייסים לעומת חמישה בלבד של יריבו וזוכה בלא פחות מ-87 אחוז מהנקודות שלו על ההגשה הראשונה. בעקבות הניצחון, שהיה ה-1,072 בקריירה שלו, עקף פדרר בדירוג ההיסטורי את איבן לנדל הצ'כי וכעת, רק ג'ימי קונורס, שרשם 1,256 ניצחונות בקריירה הארוכה שלו, ניצב לפני האגדה משווייץ.

בחצי הגמר מצפה לפדרר משחק קשה מאוד מול דומיניק תים האוסטרי, המדורג 3 בטורניר, שנעצר ברולאן גארוס רק בחצי הגמר. תים גבר הערב 6:3, 4:6, 5:7 על מיכאיל יוז'ני הרוסי, תוך שהוא חוזר מפיגור ומסדר לעצמו את המפגש המסקרן מול פדרר.

גם פיליפ קולשרייבר המקומי, המדורג 7, העפיל לחצי הגמר, אחרי 4:6, 5:7 על ראדק סטפאנק הצ'כי הוותיק. קולי יפגוש את חואן מרטין דל פוטרו מארגנטינה, שגבר 7:6, 3:6, 0:6 על ז'יל סימון (4) הצרפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully