וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה סנטנריו: שלושער למסי, ארגנטינה ברבע הגמר אחרי 0:5 על פנמה

הפרעוש עלה מהספסל ובכל זאת השלים שלושער תוך 19 דקות (68, 78, 87). גם אוטאמנדי (7) ואגוארו (90) חגגו. צפו ב-1:2 של צ'ילה על בוליביה 1:2 משער מעורר מחלוקת של וידאל בדקה ה-101

יח"צ - חד פעמי

בווידאו: תקציר ה-0:5 של ארגנטינה מול פנמה

שחקני נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי, אריק לאמלה. AP
הכי קל שיש. מסי ולאמלה/AP

משחקי המחזור השני בקופה סנטנריו ננעלו הלילה (בין שישי לשבת) כאשר האלופה, צ'ילה, התאוששה עם 1:2 דרמטי ומעורר מחלוקת על בוליביה. ארגנטינה הביסה את פנמה 0:5, ליאונל מסי חגג שלושער קליל.

צפו בתקציר הניצחון של צ'ילה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
seperator

ארגנטינה - פנמה 0:5

האלביסלסטה שוב לא הבריקו, ובכל זאת העפילו רשמית לרבע הגמר. שבע דקות בלבד נדרשו לנבחרת של טאטה מרטינו על מנת לעלות על הלוח מול פנמה, שניצחה בדרמטיות את בוליביה במשחקה הראשון בטורניר. אנחל די מריה הגביה כדור חופשי וניקולאס אוטאמנדי, שנותר חופשי לחלוטין במרכז הרחבה, נגח פנימה. הצרות של פנמה נמשכו כאשר בדקה ה-31 חבט אניבל גודוי בצורה שטותית בפניו של ניקולאס גאיטאן וראה צהוב שני ואדום.

בעשרה שחקנים, הפנמים עברו למצב של מגננה מוחלטת, בעוד ארגנטינה לא מוצאת את הפירצה במשך דקות ארוכות. בסופו של דבר, ליאונל מסי עלה מהספסל להופעת בכורה בטורניר בדקה ה-60 ובחלוף שמונה דקות, הרחקה של ההגנה פגעה היישר בפניו של גונסאלו היגואין ומשם ניתז הכדור אל הפרעוש, שלא התקשה להכפיל את היתרון. עשר דקות חלפו ומסי הוסיף עוד אחד למאזן, עם כדור חופשי מושלם לחיבורים, שקבע 0:3. זה לא נגמר. שלוש דקות לסיום, מסי קיבל כדור נהדר בלב הרחבה מרוחו, השאיר את השומר שלו מאחור ושם את השלישי שלו והרביעי של ארגנטינה. בדקה ה-89, גם סרחיו אגוארו, שבעצמו החליף את היגואין רבע שעה לסיום, מצא את הרשת עם נגיחה מקרוב אחרי שרוחו נגח לעברו את הכדור הגדול שהכניס לו מסי, מול האין-הגנה של פנמה.

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. AP
התגעגענו. מסי/AP

צ'ילה - בוליביה 1:2

האצטדיון בפוקסבורו, הבית של ניו אינגלנד פטריוטס, ראה הרבה דרמות לאורך עונות ה-NFL החולפות, אבל מעטות מהן משתוות למה שקרה שם הלילה, כאשר אלופת דרום אמריקה חזרה לעניינים בטורניר בזכות פנדל מדויק של ארתורו וידאל, בדקה ה-100 של המשחק. כן, זו לא טעות. 100. כוכב באיירן מינכן כבש את הראשון של לה רוחה, 30 שניות מפתיחת המחצית השנייה, כאשר חטף כדור, הקפיץ לרחבה וקיבל את הדאבל-פס, אותו שלח מעשרה מטרים פנימה. אלא שהבוליביאנים, שהפסידו את משחק הפתיחה שלהם לפנמה, לא ויתרו ובדקה ה-61 שלח יסמאני קמפוס כדור חופשי מטורף ברגל שמאל לחיבורים של קלאודיו בראבו, בעוד שוער ברצלונה נותר חסר אונים. שער פשוט מדהים.

אלא שאז הגיעה הדרמה לשיאה. השופט הוסיף שמונה דקות וכאשר השעון התקרב לסיומן, אלכסיס סאנצ'ס קיבל את הכדור באגף ימין וניסה להגביה. לואיס גוטיירס, בלמה של עירוני קרית שמונה, שם את רוב היד מאחורי הגב, אך הכדור פגע לו איפשהו באזור שבין הזרוע לכתף. זה הספיק לעוזר השופט האמריקאי על מנת לאותת לשופט שהיה פנדל וכל הוויכוחים כמובן שלא עזרו. וידאל לקח אחריות ובקור רוח שלח את שער הניצחון לרשת, כאשר דקה לאחר מכן, בוליביה עוד רושמת החמצה גדולה שהייתה יכולה לקבוע שוויון.

שחקן נבחרת בוליביה לואיס גוטיירס. רויטרס
זעם, ואפשר להבין מדוע. גוטיירס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully