וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דרושפאקה תציע 2.5 מיליון יורו לעונה לספאנוליס

אחרי שמלקולם דילייני העדיף את הצעתה של ברצלונה, הולך דיוויד בלאט בכל הכוח על כוכבה של אולימפיאקוס שסיים חוזה באלופת יוון ודחה הצעה ראשונית לחידוש חוזהו. גם פרפרוגלו וקוזמינסקס נמצאים על הכוונת

ואסיליס ספאנוליס שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
יחבור לבלאט באיסטנבול? ספאנוליס/GettyImages

מאז שדיוויד בלאט חתם בדרושפאקה בשבוע שעבר מנסה הקבוצה הטורקית בכוח לבצע מהלך נוסף שיראה על רצינותה והעובדה שהולכת בכל הכוח על הצמרת האירופית הגבוהה, והיום (שישי) נראה כי היא מכוונת גבוה מאוד. על פי האתר היווני "קונטרה" פנתה דצ'קה לכוכבה היווני של אולימפיאקוס ואסיליס ספאנוליס והציעה לו 2.5 מיליון יורו לעונה למשיך שנתיים, וזאת לאחר ששחקנה האמריקאי של לוקומוטיב קובאן, מלקולם דילייני, העביר מסר לראשי המועדון מאיסטנבול כי יעדיף את הצעת ברצלונה על פני הצעתם.

הגארד בן ה-33, שמשחק באולימפאיקוס מאז שנת 2010, צפוי להפגש עם בעלי הקבוצה האדומה השבוע, לאחר שהוביל את המועדון לזכייה באליפות עם שני סלי ניצחון ענקיים בסדרת הגמר נגד היריבה המושבעת פנאתנייקוס. על פי ההערכות אם אולימפיאקוס לא תעלה את ההצעה הראשונית שלה, שלא עבר את שני מיליון יורו לעונה, צפוי ספאנוליס לבחון אופציות נוספות, כשהאפשרות של דרושפאקה נראית ריאלית ביותר.

מלבד ספאנוליס שני שמות נוספים שעולים בימים האחרונים בהקשר של המועדון הטורקי שישחק ביורוליג בזכות כרטיס חופשי הם סטרוס פרפרוגלו ומינדאוגס קוזמינסקס. לפי "קונטרה", בעלי דרושפאקה יאפשר לבלאט להחתים מספר רב של שחקנים במשכורות גבוהות על מנת להתברג בצמרת היורוליג כבר בעונה הקרובה.

עוד באותו נושא

דיוויד בלאט: "אני נרגש, הגעתי בשביל לבנות קבוצה מצליחה ומיוחדת"

מחמט יאגמור האריך את חוזהו בדרושאפקה: "זה כבוד לשחק עבור בלאט"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully