וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבארס: "לא הייתי מודע לעצבים של סוארס, הוא לא אמר לי כלום"

מאמן נבחרת אורוגוואי התייחס להתנהגותו של החלוץ לאחר שהבין שלא ייכנס לשחק מול ונצואלה: "זה עניין לרופאים". קבאני על החמצותיו הרבות: "אחד מהרגעים הגרועים בקריירה שלי"

AP

כנראה שלואיס סוארס פשוט לא מסוגל להישאר רגוע לאורך זמן. החלוץ השתולל הלילה (שישי) במהלך הפסד נבחרתו אורוגוואי 1:0 לוונצואלה במסגרת הקופה סנטנריו, לאחר שגילה שלא ישולב כמחליף במשחק. סוארס המחלים מפציעה החמיץ את המשחק הראשון מול מקסיקו ולא נכלל בסגל גם הפעם, אך מסיבה לא ברורה כלשהי האמין בכל זאת שיעלה מן הספסל ויעזור לסלסטה להימנע מהדחה מוקדמת מהטורניר.

עוד בנושא:
קופה סנטנריו: ונצואלה הדיחה את אורוגוואי, לואיס סוארס השתולל
דונגה: "דיברנו עם פיליפה על כך שהוא צריך להיות כמו קוטיניו של ליברפול"
קופה סנטנריו: ברזיל הביסה 1:7 את האיטי, שלושער לקוטיניו

כוכב ברצלונה נראה מתחמם על הקווים במהלך המחצית השנייה, אך לאחר שהתבצעו שלושת החילופים של אורוגוואי חזר לספסל, צרח על המאמן אוסקר טבארס, היכה בעוצמה את הקיר של ספסל הנבחרת וזרק את חולצתו בכעס.

"אין שום בעיה", אמר טבארס לאחר המשחק, "כפי שאמרתי כבר, סוארס לא כשיר לשחק. זה עניין לרופאים. אפילו אם הוא עצבני אני לא אשחק איתו לפני שהוא מאה אחוז. לא הייתי מודע לעצבים שלו, הוא לא אמר לי כלום.

צפו בתקרית:

מעבר להדחה ולפרשת סוארס, הסיפור הגדול של הלילה מבחינת אורוגוואי היה אדינסון קבאני. בהעדרו של החלוץ המוביל שחקנה של פריס סן ז'רמן היה איש המפתח של הסלסטה בחוד ההתקפה ומי שהיה אמור לשים את הכדור ברשת, אך רשם ערב עגום למדי ומספר החמצות מסמרות שיער, כולל אחת ממש בדקות הסיום.

"זה אחד מהרגעים הגרועים בקריירה שלי", הודה קבאני בסיום, "אחרי המשחק הבנתי שזה אחד מהרגעים הבודדים שממש מילאו אותי בעצב. אם הייתי כובש בדקות הסיום זה היה משאיר לנו סיכוי להישאר בקופה. אני חייב להמשיך הלאה, זה חלק מהחיים. אני חושב שאנחנו מסוגלים להוכיח שאנחנו לא רק נבחרת כדורגל אלא משפחה".

גם בשנה שעברה, כאשר סוארס היה מושעה ממשחקי הנבחרת עקב פרשת הנשיכה של ג'ורג'יו קייליני, כל כובד המשקל בהתקפה הונח על כתפיו של קבאני בקופה אמריקה, וגם אז הוא אכזב בגדול ולא כבש ולו שער אחד בארבעה משחקים. אם זה לא הספיק, הוא גם הורחק במהלך ההפסד ברבע הגמר לצ'ילה.

"זו אכזבה גדולה עבורינו", הוא סיכם, "וגם עבור המדינה שבוודאי ציפתה למשהו שונה מאיתנו. נעבוד קשה וננסה להצליח בהמשך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן נבחרת אורוגוואי אדינסון קבאני. GettyImages
שחקן נבחרת אורוגוואי אדינסון קבאני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully