וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה סנטנריו: ונצואלה הדיחה את אורוגוואי, לואיס סוארס השתולל

חלוץ ברצלונה התעמת עם טבארס לעיני המצלמות לאחר שהתברר כי לא ישחק, רונדון כבש (35) אחרי בעיטה אדירה של גרה ושלח את הסלסטה הביתה מוקדם מהצפוי. גם מקסיקו עלתה עם 0:2 על ג'מייקה

AP

בווידאו: תקציר הניצחון של ונצואלה

יום המשחקים החמישי בקופה סנטנריו נערך הלילה (בין חמישי לשישי), כשבמוקד הפתעה גדולה: ונצואלה ניצחה 0:1 את אורוגוואי המאכזבת במשחק רב אירועים, עלתה לראשות בית ג' והותירה את הסלסטה מחוץ לשלבי ההכרעה של הטורניר. מאוחר יותר מקסיקו ניצחה 0:2 את ג'מייקה והבטיחה גם כן מקום בשלב הבא.

סלומון רונדון, נבחרת ונצואלה. AP
סנסציה. רונדון/AP

ונצואלה - אורוגוואי 0:1

אחרי ההפסד הדרמטי למקסיקו במשחק הפתיחה שלהם בקופה, הסלסטה קיוו לחזור לתמונת ההעפלה ובעיקר ייחלו לשובו של לואיס סוארס, שנעדר מהמשחק הקודם בשל פציעה. בסופו של דבר אף אחד משני הדברים הללו לא התממש: חלוץ ברצלונה ישב על ספסל המחליפים ולא שותף משום שעדיין לא התאושש לחלוטין, אבל זה לא הפריע לו להשתולל, להתעמת מילולית עם המאמן אוסקר טבארס, להשליך לעברו את חולצתו ולהכות בעוצמה בקיר בסמוך למקום שבו ישב, והכל כמחאה על כך שלא שותף. על כר הדשא בפילדלפיה הדברים לא נראו טוב יותר עבור אורוגוואי.

אדינסון קבאני רשם ערב שחור עם אינספור החמצות ממצבים קורצים, כולל שתיים בדקות האחרונות, ולא העניק ולו נקודה לסלסטה, אחרי שסלומון רונדון גלגל מקרוב לרשת של פרננדו מוסלרה בדקה ה-35 ריבאונד מבעיטה קשתית אדירה של אלחנדרו גרה מקו החצי, שנעצרה במשקוף. ונצואלה עם ניצחון שני ברציפות, וכל תוצאה פרט להפסד של מקסיקו יקבע כי היא בשלב הבא.

צפו בסוארס משתולל על הספסל

מקסיקו - ג'מייקה 0:2

אל טרי השלימו ניצחון שני, האריכו את רצף המשחקים ללא הפסד ל-21 וגם הם הבטיחו את מקומם בשלב הבא לצד ונצואלה המפתיעה. צ'יצ'אריטו העלה את מקסיקו ליתרון בדקה ה-18 והעלה את מאזן הכיבושים שלו במדי הנבחרת ל-45, כשאוריבה פראלטה נעץ את השני בדקה ה-81 והבטיח שלוש נקודות נוספות למקסיקו, לעיני 83 אלף צופים נלהבים ברוז בול, קליפורניה. גם חזרתו של קפטן לסטר סיטי ווס מורגן להרכב ג'מייקה לא מנעה מהם הפסד נוסף והדחה מוקדמת.

צפו בתקציר המשחק

אוריבה פראלטה, נבחרת מקסיקו. AP
הרצף נמשך. פראלטה חוגג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully