וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באנגליה: רפא בניטס רוצה את ערן זהבי בניוקאסל

על פי ה"סאן" הבריטי, המאמן הספרדי שנערך למהפכה בסגל של המגפאייז, סימן את מלך השערים של הליגה הישראלית. זהבי ומכבי תל אביב קיבלו לאחרונה הצעת ענק מגואנגז'ו הסינית

ה"סאן" האנגלי מדווח הערב (חמישי) שמאמן ניוקאסל, רפא בניטס, מעוניין בחלוץ מכבי תל אביב ונבחרת ישראל, ערן זהבי. המגפאייז ירדו לליגת המשנה באנגליה בתום העונה החולפת, והם נערכים לשינויים משמעותיים בסגל הנוצץ שלהם. הספרדי - כך נטען ב"סאן" - רואה בזהבי פתרון הולם לבעיית הכיבושים של הקבוצה.

זהבי כבש 125 שערים ב-164 הופעות בכל המסגרות במכבי תל אביב, מאז שהצטרף אליה בינואר 2013. השנה אף שבר את שיא הכיבושים לעונה אחת. היכולת שלו גרמה לקבוצות באירופה להפנות אליו את תשומת ליבן, אך לאחרונה הוא ומכבי תל אביב קיבלו פנייה דווקא מהקבוצה הסינית גואנגז'ו. זו מוכנה לשלם לצהובים חמישה מיליון דולר ומציעה לחלוץ המצטיין 15 מיליון דולר לשנתיים וחצי.

ניוקאסל אמנם רשמה כמה עונות לא טובות בשנים האחרונות, אך עדיין מדובר במועדון גדול עם בסיס אוהדים גדול מאוד. אחרי עונה שהתחילה בצורה נוראית והתאוששות מאוחרת מדי, היא נשרה לליגת המשנה. בניטס שהחליט לאחרונה להמשיך גם בצ'מפיונשיפ, יחליף לא מעט שחקנים והוא מחפש סקוררים. ניוקאסל אמורה להיות אחת מהקבוצות הכי התקפיות בעונה הבאה והיא זקוקה למוציאים לפועל.

עוד בנושא:

במכבי תל אביב מעריכים: נמכור שוב 11 אלף מנויים
מכבי תל אביב וזהבי דנו על פתיחת ושדרוג חוזהו

ערן זהבי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יעבור לצפון מזרח אנגליה? זהבי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully