וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד גבאי ייפגש עם בית"ר ירושלים, קרית שמונה ממתינה להתפתחויות

הקבוצה הצפונית גיששה אצל נציגי המגן ואם הוא לא יחתום בבית"ר תיכנס איתו למשא ומתן מיידי. גם לירן סרדל הוזכר כמועמד. עידו דוידוב מעירוני רמת השרון חתם לחמש שנים במועדון

שחקן בני סכנין שלומי אזולאי מול שחקן בית"ר ירושלים אלעד גבאי. קובי אליהו
יחזור לקריה? גבאי/קובי אליהו

האם עירוני קרית שמונה בדרך להחזיר לשורותיה את אחד מכוכבי האליפות שלה? לוואלה! ספורט נודע שבימים האחרונים החלו שיחות בין הקבוצה הצפונית לבין המגן אלעד גבאי וייתכן מאוד שהשחקן יצטרף לקבוצה של מוטי איווניר. בקרית שמונה רצו שחקן שיתמודד עם עודד אלקיים על עמדת המגן הימני אלא שבתחילה היה מדובר על שחקן צעיר שיצבור ניסיון וכעת מתסמן שבקבוצה מנסים להביא שחקן ברמה גבוהה כדי שהמאבק בין השניים יהיה רציני. כמו כן נלקחת בחשבון האפשרות שאלקיים לא ימשיך בשל העובדה שהוא מבוקש אצל אלופת רומניה ומעורר עניין גם אצל קבוצות גדולות בארץ. נציגיו של גבאי יפגשו מחר עם ראשי בית"ר ירושלים, הקבוצה בה שיחק בעונה החולפה ולה יש אופצייה להאריך חוזהו. אם הצדדים יגיעו לסיכום המגן יישאר בבית"ר אך אם העניינים יתפוצצו המשא ומתן ייכנס מיידית לשלבים רציניים בינו לבין קרית שמונה והוא עשוי לחזור לקבוצה במדיה רשם את העונות הטובות ביותר שלו. אגב אם גבאי לא יגיע בקבוצה עשויים לצרף את לירן סרדל מהפועל חיפה שהוזכר כמועמד להגיע.

רכש אחד כבר הגיע היום (חמישי) לעירוני קרית שמונה. עידו דוידוב בן ה-21 חתם לחמש שנים במועדון. דוידוב גדל במחלקת הנוער של מכבי פתח תקוה, אבל לא שיחק בקבוצה הבוגרת. לפני שנתיים הוא שיחק בהפועל עפולה ובעונה החולפת הצטיין במדי הפועל ניר רמת השרון, בה כבש 12 שערים ובישל 10 נוספים.

היכולת המצוינת שלו, זיכתה את דוידוב בזימון לנבחרת הצעירה של ישראל, במדיה רשם ארבע הופעות. כמה קבוצות התעניינו בקשר, אחת מהן היא בית"ר ירושלים, אבל היום הוא נרכש על ידי קרית שמונה וחתם לחמש שנים באמצעות סוכניו, שלומי בן עזרא וגלעד קצב.

מי שעשוי לעזוב את הקבוצה הוא אור אוסטוינד. הבעלים של קרית שמונה איזי שרצקי הודיע לנציגיו של השחקן שהוא לא בתוכניות המקצועיות ונתן להם אור ירוק לחפש קבוצה אחרת. לאוסטוינד יש חוזה בקרית שמונה וקבוצה שרוצה אותו תצטרך לקחת עליה את שכרו. הפועל חיפה כבר עוקבת אחר ההתפתחויות ומעוניינת מאוד בשחקן. לירן סרדל עשוי לעבור מחיפה לקרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully