וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים: כיכב במשחק ראווה - וקיבל הצעה להיבחן במנצ'סטר יונייטד

הידוען הבריטי, מארק רייט, עשוי להגשים את אחד החלומות הגדולים של כל חובב כדורגל, אחרי שכיכב לעיני ז'וזה מוריניו וסאם אלרדייס: "מוריניו התרשם, הוא רוצה לראות איך הוא מתמודד עם שחקנים מקצוענים". בעונה הקרובה בפרמיירליג?

רויטרס

בווידאו: השער היפהפה של רייט במשחק הראווה

אחד החלומות הגדולים של כל חובב כדורגל הוא לשחק באופן מקצועני. כמה פעמים קרה לכם, שדמיינתם את עצמכם על כר הדשא בבלומפילד או בקאמפ נואו, מתרוצצים ליד הכוכבים הכי גדולים, מוסרים, מבקיעים, חוגגים. סביר להניח שיותר מפעם אחת. עבור הידוען הבריטי, מארק רייט, החלום עשוי להפוך למציאות, ואפילו בעתיד הקרוב.

אחת לכמה חודשים, מארגנים באנגליה משחק ראווה, שכל הכנסותיו נתרמות לארגון צדקה כזה או אחר. משחק ראווה בסגנון זה נערך לפני כשבוע בממלכה, בהשתתפות כמה שחקני עבר גדולים, דוגמת רובי פאולר, ג'יימי קראגר, סול קמפבל ועוד, וכן סלבריטאים מקומיים, דוגמת גיבור סיפורנו, מארק רייט - מגיש טלוויזיה אנגלי, שהתפרסם לאחר שכיכב בתוכנית ריאליטי.

למרות שמלבד שחקני עבר לקחו חלק במשחק גם שחקנים פעילים, דוגמת ג'רמיין דפו, סמואל אטו, דמיטאר ברבאטוב ורונאלדיניו, מי שמשך את מירב תשומת הלב ואף נבחר לשחקן המצטיין היה רייט, שאף כבש את השער היפה במשחק כששיגר בעיטה חופשית אדירה מכ-30 מטרים אלכסונית מהשער - והכול לעיני מאמן מנצ'סטר יונייטד, ז'וזה מוריניו, ומאמן סנדרלנד, סאם אלרדייס.

מארק רייט, ידוען בריטי. רויטרס
נתן את משחק חייו. רייט חוגג את השער היפהפה/רויטרס

למעשה, רייט כל כך הרשים את צמד המאמנים שבסיום השניים ניגשו אליו, והציעו לו להגיע למבחנים בקבוצותיהם. ולא, לא מדובר בבדיחה. רייט, ששיחק בילדותו בקבוצות הילדים של טוטנהאם, ווסטהאם וארסנל, הודיע כי יתכונן במרץ למבחנים ויעשה ככל יכולתו כדי להישאר בכושר. "ז'וזה ניגש אליו בסיום, ושאל אם הוא ירצה להגיע למתחם האימונים של מנצ'סטר יונייטד, כדי לראות איך הוא מתמודד עם שחקנים מקצוענים", אמר חברו של השחקן לתקשורת האנגלית.

רייט צפוי להגיע למבחנים בשתי הקבוצות, כשבתקשורת האנגלית צפויים לעקוב אחר הנושא מקרוב מאוד, וכך גם אנחנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully