וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונגה: "דיברנו עם פיליפה על כך שהוא צריך להיות כמו קוטיניו של ליברפול"

מאמן ברזיל החמיא לשחקנו שכבש שלושער ב- 1:7 על האיטי: "הוא מנצל את ההזדמנויות שלו", השחקן עצמו אמר: "אנחנו חייבים לחלום בגדול". בהאיטי לא בכו על ההפסד: "לפחות הצלחנו לבקיע"

AP

צפו בידיעה המלאה: ברזיל הביסה 1:7 את האיטי, שלושער לקוטיניו

"זה מסתכל, אתה אף פעם לא אוהב להפסיד בתוצאה כזו, אך זו ברזיל". כך סיכם את הלילה האחרון ג'וני פלסיד, שוערה של נבחרת האיטי. הסלסאו הצליחו להתגבר על ה-0:0 המאכזב מול אקוואדור במחזור הפתיחה, והתפוצצו על האיטי 1:7, תוצאה שכמובן חקוקה אצל הברזילאים מאז מונדיאל 2014. כוכב הערב היה פיליפה קוטיניו, קשרה של ליברפול, שכבש שלושער ומילא בצורה טובה את מקומו של ניימאר, שלא הצטרף לסגל הקיץ.

מאמן הברזילאים, דונגה, הודה כי סוג של לחץ אכן השתחרר בנבחרתו: "אנחנו רגועים יותר עכשיו. במהלך המשחק, המתח היה בשיאו. בכדורגל היום אתה לא יכול לתת ליריב שום הזדמנויות מיותרות. בשבילנו מה שחשוב הוא לא רק לנצח, אלא להיות הכי טובים בכל משחק. הקרב שלנו הוא עם עצמנו. אני שמח שהשערים הגיעו והשגנו תוצאה חיובית".

דונגה התייחס גם לקוטיניו, שנתן משחק מצוין: "הוא מנצל את ההזדמנויות שלו. מאז שהוא בסגל, במהלך כל משחק ובכל אימון, הוא צובר יותר ביטחון ואמונה בעצמו. לפני הטורניר דיברנו איתו על כך שהוא צריך להיות יותר כמו קוטיניו של ליברפול - לקחת יותר סיכונים ולהשתלט על המשחק כמו שאנו יודעים שהוא יכול".

השחקן עצמו אמר: "היה לנו משחק טוב ואנחנו בהחלט מרוצים, אבל עלינו לשמור על הפוקוס לקראת המשחק הבא מול פרו. אנחנו חייבים לחלום על דברים גדולים, אך תוך כדי עלינו להתכונן בצורה הכי טובה למשחק הבא, פרו היא נבחרת חזקה מאוד".

בצד המפסיד כמובן לא היו מרוצים מהמשחק, אך הם יכולים להתנחם בכך שהם כבשו את השער הראשון שלהם אי פעם בקופה אמריקה. מאמן האיטי, פטריס נבאו, לא נשמע מאוכזב מדי: "לפחות גרמנו לברזילאים לשים לב אלינו במהלך המשחק. השחקנים שלי צברו ניסיון. זה היה משחק גדול, ברזיל היא נבחרת ברמה הגבוהה ביותר בעולם ולפחות הצלחנו להבקיע מולם. לפחות על כך אני שמח".

כובש השער הבודד של האיטי וההיסטורי של האיטי, ג'יימס מרסלין, הודה גם הוא בהבדל העצום ביחסי הכוחות: "ידענו שהם יותר טובים מאיתנו. אני שמח שהצלחנו להבקיע".

מאמן נבחרת ברזיל דונגה. GettyImages
"הקרב שלנו הוא עם עצמנו". דונגה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully