וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורוסיס הדהים את ברצלונה, צסק"א זכתה בליגה המזרח אירופית

הסנטר היווני כפה הארכה בסל מדהים והוליך את לבוראל קוצ'ה ל-83:89 דרמטי על הקטלאנים בחצי גמר הפלייאוף. הרוסים השלימו 1:3 בסדרת הגמר מול קאזאן עם ניצחון 74:81, וחתמו עונה חלומית אחרי שהניפו גם את גביע היורוליג

נאנדו דה קולו שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
עונה אדירה. דה קולו/GettyImages

צסק"א מוסקבה זכתה הערב (רביעי) באליפות הליגה המזרח אירופית, ה-VTB, בפעם החמישית ברציפות. הרוסים השלימו 1:3 על קאזאן בסדרת הגמר עם ניצחון 74:81 על קאזאן באולם הביתי, וחתמו עונה חלומית שכללה גם זכייה ביורוליג אחרי בצורת של תשע שנים. דימיטריס איטודיס, שחתם לא מכבר על חוזה לשלוש שנים נוספות במועדון, הפך למאמן הראשון שמצעיד את מועדון הצבא האדום לזכייה ביורוליג וב-VTB בעונה אחת.

אחרי שקאזאן גירדה ניצחון בשיניים במפגש הקודם וצימקה ל-2:1 בזכות מופע יחיד של קית' לנגפורד, החבורה של איטודיס באה נחושה וחדה. היא סיימה את הרבע הראשון ביתרון 11:25, ומשם הטטארים כבר לא ממש הצליחו לחזור, למרות שקיזזו את הפרש לחד-ספרתי.

ננדו דה קולו הנהדר שוב הוליך את רשימת הקלעים של צסק"א מוסקבה עם 16, חברו לצמד דה קולוסיץ', מילוש תאודוסיץ', תרם 11 ואילו פאבל קורבוקוב וקייל היינס תרמו 10 כל אחד. מנגד, לנגפורד נעצר הפעם על 16 נקודות "בלבד", כשדווקא שחקן הספסל ארתורס מילאקניס מוליך את החבורה של ייבגני פאשוטין עם 23 נקודות כולל שבע שלשות. אנטון פונקראשוב הוסיף 11 למפסידה, שרשמה הפסד שלישי בסדרות גמר VTB, כולן מול צסק"א.

יואניס בורוסיס פנרבחצ'ה אולקר מול לבוראל קוצ'ה. GettyImages
התקופה המופלאה נמשכת. בורוסיס/GettyImages

* הפלייאוף הספרדי ממשיך לספק דרמות למכביר. אחרי סל הניצחון הגדול של גיאם וויווס מוולנסיה מול ריאל מדריד, הערב הגיע סל נוסף לפנתאון, הפעם של יאניס בורוסיס, בניצחון 83:89 של לבוראל קוצ'ה על ברצלונה אחרי הארכה, שצימק ל-1:2 לקטלאנים בסדרת חצי הגמר. 0.8 שניות לסיום תומאש סטורנאסקי קלע בחדירה והעלה את ברצלונה ליתרון, אבל מסירה על כל המגרש מצאה את הסנטר היווני, שהדף פנימה על הבאזר. בהארכה הבאסקים כבר נישאו על גלי המומנטום ונמנעו מהדחה. בורוסיס סיים ערב ענק עפ 32 נקודות ו-10 ריבאונדים, מייק ג'יימס הוסיף 17 למנצחת ודריוס אדאמס תרם 11. בצד השני 19 של סטוראנסקי ו-13 של אנטה טומיץ' וסמארדו סמואלס לא הושיעו את החבורה של צ'אבי פסקוואל, שתנסה לסגור עניין ולהבטיח מקום בגמר במשחק הבא בקטאלוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully