וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדגר סוסה במקום דאנקן בסגל ירושלים, פרנקו: "אין פייבוריטית"

8.6.2016 / 23:10

הגארד ייכלל בסגל לגמר הפיינל פור מול מכבי ראשון לציון (רביעי, 21:05, ערוץ 1), ככל הנראה בגלל הכשירות החלקית של רולנד. דאנקן ישלם את המחיר. שיבק: "נקווה שנתפוצץ, אנחנו עדיין רעבים"

צילום וידאו: בני בן סימון ערכיה: שניר דבוש

עונת 2015/16 של ליגת העל תינעל מחר (חמישי, 21:05, שידור ישיר בערוץ 1) כאשר הפועל ירושלים תארח את מכבי ראשון לציון בגמר הפיינל פור אותו ישפטו ספי שמש, גילי כהן ועמית בלק. הערב התקיימה מסיבת העיתונאים המסורתית לפני הגמר בהשתתפות מאמני הקבוצות דני פרנקו ואריק שיבק והשחקנים ליאור אליהו וניצן חנוכי.

עוד בנושא:
דריל מונרו: "הלחץ על הפועל ירושלים, אנחנו לא רוצים רק ליהנות"
ארז אדלשטיין סגר כמאמן מכבי תל אביב לעונה הבאה
שיא צופים יירשם במהלך גמר הפיינל פור בארנה
מיקי גורקה: "שמח להמשיך בהרצליה, שהפכה לבית שני עבורי"

מאמן מכבי ראשון לציון אריק שיבק עם שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו. ברני ארדוב
נפגשים בגמר שנה שנייה ברציפות. אליהו ושיבק/ברני ארדוב

הפועל ירושלים תנסה להשיג אליפות שנייה ברציפות ובתולדותיה לאחר שבעונה שעברה גברה במעמד הגמר על הפועל אילת, אשר גם אותה אימן שיבק, וכל הלחץ יהיה עליה כאשר תנסה להגן על התואר. מנגד, הכתומים מעיר היין יגיעו לאחר שהדיחו באופן מפתיע את מכבי תל אביב וינסו להפתיע בהופעתם הראשונה בגמר מאז עונת 1990/91, אז הפסידו לצהובים.

מי שבאופן מעט מפתיע ייכלל בסגל הוא הגארד אדגר סוסה, כשג'וש דאנקן לא יירשם בטופס. השינוי נובע ככל הנראה מהחשש של ירושלים ממצבו של אי.ג'יי רולנד, שסוחב פציעה קלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ליאור אליהו, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"צריך לדעת להתמודד עם הלחץ". אליהו/ברני ארדוב

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו: "לכל קבוצה שמגיעה למעמד הזה, זה הישג, ואנחנו מאוד גאים בזה. תוך כדי המשחק יהיו מאצ' אפים כאלה ואחרים, השחקנים כבר נפגשנו השנה במספר משחקים והם מכירים אחד את השני. אין הרבה סודות, כל קבוצה מכינה דברים קטנים ליריבה שלה, אך הם לא ישפיעו על התוצאה. המשחק הזה לא יקום ויפול על מאצ' אפ אחד. מכבי ראשון לציון עשתה דברים נהדרים העונה בליגה ופגשנו אותה למשחקים לא קלים. היא נמצאת בדיוק במקום בו היא רצתה להיות, צעד אחד יותר מבעונה שעברה. זה מגיע למשחק אחד וזה לא משנה נגד מי אתה משחק, כולם רוצים לנצח. השיטה מביאה לכך שאין פייבוריטים ואנדר דוגים גדולים ומנקזת הכל לערב גדול אחד. אי ג'יי רולנד סבל ממתיחה אחרי המשחק האחרון ואני לא רואה מצב שהוא לא משחק בגמר".

ליאור אליהו: "לחץ תמיד יש וצריך לדעת להתמודד איתו. זה שסיימנו במקום הראשונה בעונה הסדירה ואנחנו מארחים את הגמר לא נותן לנו כלום למשחק עצמו. נצטרך את כולם חדים וזה יהיה משחק שונה לחלוטין מכל מה שהכרנו עד עכשיו".

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. ברני ארדוב
"לא רואה מצב שרולנד לא משחק בגמר". פרנקו/ברני ארדוב

מאמן מכבי ראשון לציון אריק שיבק: "אמרתי לשחקנים שלי שבעבר אימנתי קבוצות וזכיתי איתן בגביע המדינה ואז ראיתי שנגמר הרעב לקראת הפלייאוף בליגה. אחרי שעברנו את מכבי חיפה הרגשתי שנשארו המון רעב ואנרגיות ולשמחתי זה מה שראיתי גם אחרי שהדחנו את מכבי תל אביב. ההרגשה היא שאנחנו מסוגלים לנצח גם בגמר. אנחנו שלושה משחקים לא משחקים טוב בהתקפה, מקווה שזה יתפוצץ מחר. אנחנו משחקים טוב אבל לא קולעים. המשחק שראשון ניצחה את ירושלים היה בסיבוב הראשון, אין לכך משמעות בדיוק כמו שאין לניצחונות של ירושלים ממהלך העונה. ידוע שלא תמיד הפייבורטית זוכה בגביע אירופה. כשהכניסו את שיטת הפיינל פור הכניסו הרבה עניין ואי אפשר להתעלם מזה, עד אז היה די ברור מי תהיה האלופה בכל שנה. אני שמח שיש לי את האפשרות למצות את המקסימום מהקבוצה ששרון בנה".

ניצן חנוכי: "נבוא ונשחק את הכדורסל שלנו ואני מאמין שיהיה טוב. שרון דרוקר בנה את הקבוצה והיה איתנו הרבה מאוד מהעונה וכולל עונה שעברה עשינו דברים יפים. יש לו חלק גדול בהצלחה שלנו העונה. כמובן שמאז שאריק הגיע הוא עשה עבודה טובה אבל מגיע לשרון הרבה קרדיט".

מאמן מכבי ראשון לציון אריק שיבק עם צלחת האליפות. ברני ארדוב
"שיטת הפיינל פור הכניסה הרבה עניין". שיבק/ברני ארדוב
שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו ושחקן מכבי ראשון לציון ניצן חנוכי. ברני ארדוב
"מגיע לדרוקר הרבה קרדיט". חנוכי עם אליהו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully