וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן טה זומן במקום רודיגר, יואכים לב: "יש לי אמון מלא בסגל"

בלם באייר לברקוזן הצטרף לסגל גרמניה לקראת יורו 2016. מאמן אלופת העולם מלא ביטחון: "עצוב לי על רודיגר, בטוח שקימיש, וייגל ופודולסקי יעמדו לרשותי מול אוקראינה"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: השחקנים הטובים ביותר ביורו 2016

נבחרת גרמניה ספגה אמש (שלישי) עוד מכה בדמות פציעתו של אנטוניו רודיגר. בלם רומא בן ה-23 קרע את הרצועה הצולבת והצטרף לרשימת הפצועים של יואכים לב הכוללת את מרקו רויס ואילקאי גונדואן. היום הודיע מאמן אלופת העולם כי בלם באייר לברקוזן, יונתן טה, יחליפו.

כעת לב ינסה לבחון מי יתופקד בעמדת המגן הימני בשל העובדה כי רודיגר היה מתוכנן לאייש את העמדה במשחק הפתיחה מול אוקראינה. מאטס הומלס, שנפצע בגמר הגביע הגרמני בין באיירן מינכן, ייעדר בשישי. גם שיתופו של הקפטן, בסטיאן שווינשטייגר, מוטל בספק.

לב פתח את מסיבת העיתונאים והתייחס לפציעתו של רודיגר: "אני עצוב לגבי פציעתו של אנטוניו. הבחירה בטה הייתה בעיקר כי הוא יכול לסייע לנו במרכז ההגנה, וההכנה הטובה שהוא עשה בשבועות האחרונים. יונתן הוכיח יכולת נהדרת ואני בטוח שהוא יעזור לנו". לקראת שאר מצבם של הפצועים סיפר לב: "יוזואה קימיש, יוליאן וייגל ולוקאס פודולסקי יתאמנו בשישי כרגיל ואני בטוח שהם יעמדו לרשותי", לסיכום הוסיף מאמן אלופת העולם: "יש לי אמון מלא בשחקנים שעומדים לרשותי לקראת הטורניר".

בלם נבחרת גרמניה ג'ונתן טה. GettyImages
ינצל את ההזדמנות? טה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully