וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ניקיטה רוקאביציה חתם לשלוש שנים

8.6.2016 / 13:20

החלוץ האוסטרלי, שעל מועמדותו לקבוצה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, עבר מבית"ר ירושלים וירוויח כ-350 אלף יורו בעונה: "שמח להגיע לקבוצה גדולה בישראל ומחכה כבר למשחק הראשון". רוני לוי: "שחקן מצוין, עקבנו אחריו הרבה זמן"

one

החלוץ האוסטרלי, ניקיטה רוקאביציה, חתם במכבי חיפה לשלוש שנים. הבוקר (רביעי) נערכה פגישה בין השחקן לבין ראשי המועדון, ונסגרו כל הפרטים בנוגע לעסקה. "אני מאוד שמח להגיע לקבוצה גדולה בישראל", אמר רוקאביציה לאתר הרשמי של מכבי חיפה. "זו סגירת מעגל. מכבי חיפה היא קבוצה שאני אוהב ומחכה כבר למשחק הראשון". על התעניינות הירוקים באוסטרלי פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, אמר לאתר הרשמי: "ניקיטה הוא שחקן מצוין שעקבנו אחריו הרבה זמן, הוא בעל יכולות גבוהות ומתאים מאוד למכבי חיפה. בחרנו אותו לא רק בגלל היכולות על המגרש, אלא גם בגלל האישיות. הוא רצה מאוד לשחק במכבי חיפה. אלו סוג השחקנים שאנחנו רוצים. אנחנו מאחלים לו בהצלחה".

מכבי חיפה תשלם 400 אלף יורו לבית"ר ירושלים עבור השחקן, שנמצא בהליכי אזרחות (אם יקבל את האזרחות, הירוקים יוכלו לצרף זר נוסף) בהסכם נקבע כי רוקאביציה יוכל להשתחרר תמורת הסכום הזה ללא פיצוי נוסף. האוסטרלי ירוויח במכבי חיפה כ-350 אלף יורו לעונה (1.1 מיליון לשלוש שנים, לא כולל מענקים והוצאות), בחוזה לשלוש שנים. "כבר כמה ימים שאנחנו עובדים על ההחתמה הזאת. לכל אורך הדרך רצינו אותו", אמרו במועדון.

ניקיטה רוקאביציה מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
"סוג השחקנים שאנחנו רוצים". רוקאביציה/אתר רשמי, מכבי חיפה

רוקאביציה (29) נולד באוקראינה ובגיל 14 עבר עם משפחתו לאוסטרליה. ב-2007 הצטרף לפרת' גלורי המקומית וב-2009 יצא לראשונה לאירופה, כשחתם בטוונטה. עונת לאחר מכן עבר להרטה ברלין וב-2012 עבר למיינץ. בקיץ האחרון חתם בבית"ר ירושלים, בשורותיה כבש 14 שערים והוסיף שני בישולים. כמו כן רשם 13 הופעות בנבחרת אוסטרליה, בשורותיה גם כבש שער אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully