וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמץ להכשיר את ריבקין ופילנובסקי לאליפות אירופה, פינס: "מבחן עבורנו"

8.6.2016 / 11:55

לקראת אליפות אירופה בהתעמלות אומנותית, שתצא לדרך בחולון בשבוע הבא, באיגוד מקווים להכשיר את שתיהן. מרבית הכרטיסים נמכרו, היו"ר פינס בטוח: "בנות נפלאות שעומדות בכול הלחצים"

טורי פילנובסקי חברת נבחרת ההתעמלות עם נטע ריבקין. יוסי ציפקיס
האליפות מחכה להן. ריבקין ופילנובסקי/יוסי ציפקיס

באיגוד ההתעמלות פועלים בכל המרץ כדי להכשיר את נטע ריבקין וטורי פילנובסקי לקראת אליפות אירופה בהתעמלות אמנותית שתיערך בשבוע הבא בחולון. 37 משלחות מ-37 מדינות תגענה לישראל מכל רחבי אירופה לקראת האליפות שתהיה ה-32 במספר.

מאות אנשים יגיעו לישראל והאליפות תשודר ישירות בכל רחבי היבשת. עלות התחרות לאיגוד ולעיר חולון תעמוד על שמונה מיליון שקל. 88 אחוז מהכרטיסים לשלושת ימי התחרות כבר נמכרו ולשבת הבאה כבר לא נותרו כרטיסים. ריבקין ופילנובסקי פצועות אינן כשירות במאת האחוזים, אבל בצוות הרפואי מקווים להכשירן לקראת האליפות.

יושב ראש איגוד ההתעמלות אופיר פינס אמר היום (רביעי) במסיבת עיתונאים לקראת האליפות: "זה אירוע חסר תקדים לאיגוד ההתעמלות ולעיר חולון וזה מבחן עבורנו. אנחנו מארחים 37 נבחרות מ-37 מדינות. זה נראה שזה פשוט אבל כל פרט מרגע שהמשלחות מגיעות ועד לסיום התחרות מתוכנן ומתוקתק בלוחות זמנים. יש הרבה אנשים שמעורבים בעשייה כבר חודשים. מעבר לאתגר הארגוני יש לנו אתגר ספורטיבי לפני ריו".

טורי פילנובסקי חברת נבחרת ההתעמלות. יוסי ציפקיס
תגיע מוכנה? פילנובסקי/יוסי ציפקיס

"היעדים שלנו ברורים", הוסיף היו"ר והמשיך: "אנחנו באים לאליפות אירופה כדי להסתער על כל המדליות. הנבחרת הקבוצתית בהדרכת אירה ויגדורצ'יק עברה הכנה בווינגייט. יש לנו צוות מקצועי מהטובים באירופה. יש לנו סגל מאמנות מאוד מרשים לנבחרת. הנבחרת הקבוצתית של ישראל מדורגת בין החמש הטובות בעולם. אלה בנות נפלאות שעומדות בכל הלחצים. אפילו 'מה קשור' עשו עלינו סדרה".

בכל הקשור לריבקין ופילנובסקי, שיתחרו בתרגילים האישיים, אמר פינס: "נטע ריבקין היא תופעה. היא תלך לאולימפיאדה שלישית. לצערי היא פצועה כרגע אבל עובדים על זה שהיא תהיה מוכנה לתחרות בבית שלה. אנחנו מאמינים שהיא תתגבר על הפציעה. גם טורי פצועה אבל אני מאמין שגם היא תהיה בסדר. רק לרוסיה יש צמד יותר טוב משלנו וזה לא דבר של מה בכך. לגבי הג'וניור יש לנו ארבע מתעמלות והן מאוד מוכשרות. אנחנו תולים בהן תקוות ומצפים מהן לגדולות. אין לי ספק שהאליפות הזו שתשודר ישירות כאן בארץ, תביא להצטרפות של מאות בנות שירצו לעסוק בהתעמלות אמנותית". היו"ר סיכם: "האליפות הזו היא הזדמנות לייצר מאות שגרירים למדינת ישראל. אנחנו רוצים שהאורחים של המדינה יעזבו בתחושה שהם קיבלו כאן את האירוח הכי טוב שיש".

אירה ויגדורצ'יק מאמנת נבחרת ישראל הקבוצתית אמרה: "קיום האליפות הזו בישראל היא יותר ממדליה באולימפיאדה מבחינתי. זו הגשמת חלום". על ההכנות היא אמרה: "הבנות יתמודדו. הן בטוח יתרגשו כיוון שזה בישראל. אנחנו עושים הכל כדי להרחיק אותן מהאולם ומהעיר כדי שהן יגיעו ישירות לאולם ולא ירגישו התרגשות מיוחדת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully