וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בספרד אחרי גאורגיה: "תוצאה משפילה, זו נורת אזהרה אדומה"

אלופת אירופה ספגה 1:0 בניסוי הכלים האחרון לקראת יורו 2016, הפרשנים יוצאים נגד ההחלטה לספסל את מוראטה ושלחו מסר למאמן: "הגיע הזמן שיעשה חושבים". דל בוסקה התגונן: "שיחקנו לא רע"

נבחרת ספרד ג'רארד פיקה. GettyImages
קשה. פיקה מתוסכל/GettyImages

"נורת אזהרה אדומה", כך תיארו בתקשורת הספרדית הבוקר (רביעי) את ה-1:0 המאכזב של נבחרת ספרד לנבחרת גאורגיה אמש. אלופת אירופה ערכה ניסוי כלים אחרון לקראת יורו 2016 כאשר גם העובדה כי ויסנטה דל בוסקה ערך רוטציה בהרכב לא הרגיעה את הפרשנים. ספרד שלטה ללא עוררין בקצב המשחק עם 76 אחוזי אחזקה בכדור, אך איימה רק ארבע פעמים על השער הגיאורגי.

פרשן ה'אס', חאבייר מטאלס תקף את הבחירה של משחקי ההכנה: "הנבחרת התקשתה בקולסיאום אלפונסו פרס וזו תוצאה של משחקי ההכנה. נוליטו היה תקוע באגף השמאלי והתקשה לתרום, בצד ימין חואנפראן הותיר סימני שאלה רבים ונדמה כי הוא לא התאושש מגמר ליגת האלופות".

אלברו מוראטה חוגג נבחרת ספרד. רויטרס
תלויים בו. מוראטה/רויטרס

מה דל פוצו היה נחרץ יותר: "זו תוצאה מזעזעת ומשפילה. הגיע הזמן שדל בוסקה יעשה חושבים רגע לפני היורו". גם ב'מארקה' בחרו לעקוץ: "אפשר לקבל יותר פרספקטיבה מהמשחק האחרון מאשר החגיגה על דרום קוריאה".

דל בוסקה ניסה להרגיע את הרוחות בסיום: "שיחקנו לא רע, אך לא התגברנו על ההגנה המסודרת שלהם. אין ספק שזו אכזבה, אבל לא ניתן לזה לקלקל לנו את ההכנה הטובה לקראת היורו והאתגר שעומד לפנינו. הכניסה של אנדרס אינייסטה הוסיפה לנו המון במשחק העומק, לא הצלחנו לנצל את זה למצבי הבקעה".

חסרונו של אלברו מוראטה, שקיבל מנוחה, הורגש ונדמה כי המשחק האחרון היה עדות לתלות שפיתחה הנבחרת בחלוץ יובנטוס. דל בוסקה בחר להגן על ההחלטה לשמור על מוראטה: "הוא במצב טוב ורצינו לבחון אפשרויות אחרות. שום דבר ממה שעשינו בהכנה לא נגנז בעקבות ההפסד הזה, עשינו יותר מדי פעולות אישיות ואין ספק שנצטרך להתרגל לפרוץ מערכים צפופים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן נבחרת ספרד נוליטו. רויטרס
תקוע באגף. נוליטו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully