וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין לאב לא התאמן בקליבלנד, שאקיל: "דריימונד גרין קורע אותו"

הפורוורד שנפצע בראשו במשחק מספר 2 עתיד לעבור מספר בדיקות, כחלק מנהלי זעזוע המוח של הליגה. סנטר העבר סיפק מילות ביקורת, מג'יק בטוח שהלייקרס שלו היו מנצחים את הווריירס

אימג'בנק GettyImages

האם קווין לאב ישחק? זו השאלה המרכזית לקראת משחק 3 של גמר ה-NBA (בלילה שבין רביעי לחמישי, ב-4:00). כוכב קליבלנד לא התאמן הערב עם חבריו, וכרגע עדיין לא ברור האם יוכל ליטול חלק במשחק. כזכור, הפורוורד ספג מרפק בראשו מהאריסון בארנס במהלך הרבע השני של משחק מספר 2, ירד לחדר ההלבשה, שב לפרקט אך הוחלף ברגעי הפתיחה של הרבע השלישי ולא חזר עוד לשחק. כעת, כחלק מנהלי זעזוע המוח של הליגה, עליו לעבור מספר בדיקות לפני שיוכל להשתתף במשחקים רשמיים.

אם שואלים את שאקיל אוניל, הדרך היחידה של הקאבס לחזור לחיים מול גולדן סטייט היא רק דרך לאב וקיירי אירווינג. "בעונה שעברה הסיפור היה - אוקיי, הווריירס זכו, אבל זה רק בגלל שקיירי ולאב לא שיחקו", אמר סנטר העבר שמפרשן את הסדרה עבור TNT. "עכשיו הם משחקים, אז אתם צריכים להראות שאתם יודעים כיצד לשחק". אירווינג עומד על ממוצע של 18 נקודות בשני המשחקים הראשונים בגמר, אך הוא עושה זאת באחוזים איומים מהשדה (33). גם לאב לא ממש פוגע עד כה (9 מ-24 מהשדה). "דריימונד גרין קורע את קווין לאב כרגע", אמר שאק. "לא נעים לי להגיד את זה, אבל הוא פשוט חייב להופיע. אתם לא יכול לתת למישהו לצחוק לך בפנים ולא להגיב".

עוד בנושא:

פעם הייתי: האם לברון הוא כבר לא אותו שחקן ביחס לשנים עברו?
סטפן קרי הודיע שלא ייקח חלק באולימפיאדה הקרובה
עמוק באדמה: המשבר המנטלי של קליבלנד קאבלירס הולך ומחריף

שאקיל אף נשאל מי היתה מנצחת בסדרה - גולדן סטייט הנוכחית או הלייקרס שלו ושל קובי בריאנט ב-2000/01, והשיב: "אם היינו משחקים בחוקים של אז, היינו מנצחים. גם בחוקים של היום היינו מנצחים, כי אסור היה לגעת בי, ואסור היה לגעת בקובי".

גם מג'יק ג'ונסון נדרש לסוגיה, ונשאל מי היתה מנצחת בסדרה - האלופה הנוכחית, או קבוצת השואוטיים לייקרס הגדולה של שנות השמונים. זה קרה לאחר שקליי תומפסון טען כי הווריירס היו מנצחים, ואביו, מייקל תומפסון שהיה חלק מהקבוצה ההיא, הסכים: "הם היו מנצחים אותנו 15:50 בשלשות, אז איך היינו מנצחים? לא היינו מצליחים לעמוד בקצב ההתקפי שלהם".

רכז העבר האגדי הגיב: "אני לא מסכים עם מייקל וקליי. השואוטיים היו מנצחים את הווריירס. מעולם לא ראינו שני חבר'ה כמו סטף וקליי קולעים ככה, אבל הם מעולם לא פגשו קבוצה כמונו".

* אחרי סטפן קרי, גם למרכוס אולדריג' הודיע שלא ייקח חלק במשחקים האולימפיים הקרובים, זאת בשל פציעה באצבע.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully