וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר רחימי מונה למאמן מכבי חיפה: "נרגש על ההזדמנות"

7.6.2016 / 16:44

מי ששימש כעוזר מאמן במועדון מאז 2011 נכנס לנעליו של רמי הדר שסיים את תפקידו: "מוכן לקחת פיקוד ולהמשיך את המסורת המנצחת". רוזן: "יש לו ניסיון אדיר וכישורי מנהיגות"

one

בווידאו: תקציר משחקו האחרון של רמי הדר בתפקיד

עופר רחימי בן ה-40 מונה היום (שלישי) למאמנה החדש של מכבי חיפה. מי ששימש כעוזר מאמן בשורות הירוקים מ-2011, ואף רשם משחק אחד כמאמן ראשי ב-2012, ייכנס לנעליו של רמי הדר שסיים את תפקידו.

"אנחנו גאים לקדם את עופר רחימי, שמחזיק באחת הקדנציות הכי ארוכות במכבי חיפה, מתפקיד עוזר המאמן לתפקיד המאמן הראשי", אמר בעלי הקבוצה ג'ף רוזן. "לעופר יש ניסיון אדיר בכדורסל, כישורי מנהיגות ויכולת מופלאה להעביר את פילוסופיית הכדורסל המנצחת שלו לשחקנים ולקבוצה".

"אני נרגש על המינוי להיות מאמן מכבי חיפה ואני רוצה להודות לבעלי הקבוצה ג'ף רוזן ולסגן היו"ר ארנון שירן, על ההזדמנות שהם נתנו לי", אמר רחימי. "לאחר שש שנים במועדון אני מוכן לקחת פיקוד על הקבוצה ולהמשיך את המסורת המנצחת שלה".

לפני הקדנציה שלו במכבי חיפה, רחימי היה מאמן ראשי במשך ארבע עונות בליגה הלאומית. הוא אימן שלוש עונות בקריית טבעון (קבוצת הבת של מכבי חיפה לשעבר) ועונה אחת בקריית ביאליק. לפני שהיה מאמן ראשי, רחימי שימש עוזר מאמן במשחק שלוש עונות בקבוצות קריית אתא, קריית ביאליק ומגידו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מברוק. עופר רחימי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully