וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די מריה: "היה קשה לשחק, סבתי הייתה גאה בי כשהגעתי לנבחרת"

קשר האלביסלסטה כבש בניצחון על צ'ילה שעות ספורות לאחר פטירת סבתו וחשף חולצה לזכרה: "אתגעגע אליך מאוד". מרטינו: "שלא כמו במפגשי עבר מולם, ניצחנו בצדק. נמשיך באותה אינטנסיביות"

רויטרס

נבחרת ארגנטינה פתחה לפנות בוקר (שלישי) את הופעותיה בקופה סנטנריו עם ניצחון 1:2 על צ'ילה, בשחזור גמר הקופה מהקיץ שעבר. למרות היעדרותו של ליאונל מסי, האלביסלסטה צלחו את משחק הפתיחה בזכות שערים של אנחל די מריה ואבר באנגה. עיקר תשומת הלב הופנתה במהלך המשחק ובסיומו לעבר הקשר של פריס סן ז'רמן, שממש לפני תחילת המשחק התבשר על פטירתה של סבתו, ולאחר השער שכבש חשף חולצה ועליה נכתב: "סבתא, אתגעגע אליך מאוד".

עוד בנושא:
קופה סנטנריו: ארגנטינה ניצחה את צ'ילה 1:2, 1:2 לפנמה על בוליביה
ליאונל מסי צפוי להתחיל על הספסל של נבחרת ארגנטינה נגד צ'ילה
קופה סנטנריו: 0:0 מאכזב לברזיל מול אקוודור, 0:1 לפרו על האיטי

"היה קשה לשחק", אמר די מריה לאחר המשחק כאשר התראיין בדמעות, " אבל עשיתי את זה עבור אבי, הדודים שלי וכולם. כשדברים כאלה קורים זה קשה יותר להיות רחוק מהמשפחה".

"רציתי לשחק", הוסיף, "סבתא שלי הייתה כל כך גאה בי כשהגעתי לנבחרת. אנחנו גאים להיות בנבחרת. פעם שיחקתי עם אבא שלי, עכשיו עם סבתא שלי". בקשר להמשך הטורניר: "אני חושב שכבר כמה שנים אנחנו עושים את הדברים נכון, השנה זה הזמן להשיג את המטרה".

"היה משחק פתיחה נהדר", אמר מאמן ארגנטינה טאטה מרטינו, "מלבד העבודה שלא לחצנו מספיק טוב לאחר הבקעת השער השני, שיחקנו טוב והגיע לנו לנצח. זה ניצחון חשוב. אהבתי את הצורה שהתמודדנו עם מצבים שונים, משחק הריצה, ההגנה. שלא כמו במפגשי עבר עם צ'ילה, הפעם ניצחנו בצדק. זה אמנם לא היה משחק מכריע, אבל היה ברור שאנחנו צריכים לנצח כדי להתחזק לקראת המשך הטורניר. נמשיך באותה אינטנסיביות". על די מריה: "גיליתי חמש דקות לפני המשחק שסבתו נפטרה ואמרתי שכמובן שזה חשוב יותר ממשחק כדורגל. הוא ענה לי שהוא לא יעשה כלום שיפגע בקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן נבחרת ארגנטינה טאטה מרטינו. AP
מרוצה. מרטינו/AP

אבר באנגה, שבישל לדי מריה את השער הראשון וכבש בעצמו את השני, שהיה החמישי שלו באלביסלסטה ב-42 הופעות, אמר לאחר המשחק: "אני שמח על הניצחון, עכשיו צריך להמשיך לעבוד. הגיע לדי מריה להבקיע כדי לכבד את משפחתו. הוא מוכן כמו כולנו למות עבור הנבחרת. עשינו דרך ארוכה ואנחנו רוצים להנות, נצטרך לעבוד בשביל זה".

כעת נותרו לארגנטינה שני משחקים בשלב הבתים של הקופה, מול נבחרות פנמה ובוליביה, אשר אמורות שתיהן להקשות עליה פחות מאשר צ'ילה, בדרך לשלבי הנוקאאוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully