וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה סנטנריו: ארגנטינה ניצחה את צ'ילה 1:2, 1:2 לפנמה על בוליביה

האלביסלסטה פתחו את הטורניר ברגל ימין, אך ללא מסי שנותר על הספסל. די מריה כבש ראשון (51), בנגה, שבישל לו, הכפיל (59). צמד של פרס, כולל שער מאוחר (86), נתן לפנמים ניצחון דרמטי

רויטרס

בווידאו: הניצחון של ארגנטינה על צ'ילה

המחזור הראשון בשלב הבתים של הקופה סנטנריו הסתיים הלילה (בין שני לשלישי), עם ניצחונותיהן של ארגנטינה ופנמה על צ'ילה ובוליביה בהתאמה במסגרת בית ד' של הטורניר. האלביסלסטה גברו 1:2 על הצ'יליאנים בשחזור של גמר הקופה הקודם, ואילו הקנלרוס רשמו ניצחון דחוק, 1:2 על הבוליביאנים.

seperator

ארגנטינה - צ'ילה 1:2

לפני המשחק, עסקו בארגנטינה בעיקר בסוגייה אחת: האם הכוכב הכי גדול של הנבחרת, ליאונל מסי, יזכה לדקות או שמא יישאר על הספסל? הפרעוש, שסובל מפציעה, נותר בסופו של דבר על הספסל לכל אורך המשחק, וראה את חבריו מתקשים מעט מול הנבחרת החזקה מצ'ילה, שניצחה אותם בגמר הקופה אשתקד.

אחרי ניסיונות רבים למצוא את הרשת, בדקה ה-51 זה סוף סוף הגיע. אבר בנגה קיבל כדור ב מרכז המגרש והעביר שמאלה לאנחל די מריה, שחדר לרחבה ובנגיעה זריזה/חכמה בעט לפינה הקרובה כדי להעלות את נבחרתו ליתרון ראשון במשחק. שמונה דקות לאחר מכן, וזה כבר 0:2, כשהפעם די מריה ובנגה התחלפו בתפקידים. שחקן הכנף של פריס סן ז'רמן היה זה שקיבל את הכדור במרכז המגרש, ולאחר מספר נגיעות העביר שמאלה לבנגה, שחדר לרחבה ובעט גם הוא לפינה הקרובה של קלאודיו בראבו כדי לנעוץ את הכדור ברשת.

צ'ילה לא ויתרה על המשחק ולחצה ללא הרף כדי לצמק את התוצאה, כשארתורו וידאל ניסה להציל את המולדת לבדו. בסופו של דבר היא הצליחה להשיג את השער המיוחל, אך זה היה מעט מאוחר מדי. חוסה פדרו פונסלידה ניצל יציאה רעה מאוד של סרחיו רומרו כדי לנגוח לרשת מקרוב, ולקבוע 2:1 עמוק בתוך תוספת הזמן. ארגנטינה תשחק במשחק הבא בשלב הבתים מול פנמה, צ'ילה תפגוש את בוליביה.

שחקני נבחרת פנמה. רויטרס
פתיחה טובה לטורניר. שחקני פנמה חוגגים/רויטרס

פנמה - בוליביה 1:2

פנמה לא נחשבת לאחת הנבחרות החזקות ביבשת, אך גם היא לא התקשתה מול נבחרת בוליביה החלשה, שהפסידה בעשרה מתוך 11 משחקיה האחרונים. החלוץ הוותיק של פנמה, בלאס פרס בן ה-35 מוואנקובר ווייטקאפס, העלה את נבחרתו ליתרון כבר בדקה ה-11, אחרי בישול של אלברטו קינטרו. חואן אקרה מבוליבאר הצליח לאזן בדקה ה-54, אך פרס החזיר את היתרון לנבחרתו עם שער דרמטי בדקה ה-86, לאחר פעולת הכנה נהדרת של אבדיאל ארויו.

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully