וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרואטיה מדווחים: "טוטו תמוז הוצע להיידוק ספליט"

האם החלוץ בן ה-28 בדרך ליעד חדש? על פי דיווחים בתקשורת המקומית, תמוז, שלא שיחק מאז חודש דצמבר, נמצא ברשימת המועמדים לחזק את הקבוצה בחלון ההעברות הנוכחי

חלוץ פטרולול טוטו תמוז. GettyImages
בדרך לקרואטיה? תמוז/GettyImages

משחק הליגה האחרון של החלוץ טוטו תמוז (28) היה אי שם בדצמבר האחרון, שנכנס ל-17 הדקות האחרונות בהפסד קבוצתו לשעבר, פטרולול פלוישטי, לטרגו מורש. מאז לא ראה ולו דקת דשא אחת, ובעיקר היה עסוק במציאת קבוצה חדשה. הוא ניסה את מזלו בישראל, ניסה לחפש לעצמו קבוצה גם בטורקיה ובמקומות נוספים באירופה, אך בסופו של דבר נותר ללא חוזה, ובילה את החצי השני של העונה בביתו.

כעת, לאחר שחלון ההעברות של הקיץ נפתח, מדווחים בקרואטיה שתמוז הוצע להיידוק ספליט, שסיימה את העונה במקום השלישי בליגה הקרואטית. על פי הדיווחים במדינה, בהיידוק החליטו לעשות רענון בסגל, לשחרר מספר גדול של שחקנים ולצרף על חשבונם שחקנים חדשים.

בדיווח נכתב שלספליט הוצעו מספר שחקנים לחיזוק הסגל בקיץ הקרוב, כשביניהם נמצא גם תמוז. "החלוץ הניגרי-ישראלי שיחק באחרונה בפטרולול, וכעת נמצא ללא קבוצה. מדובר בחלוץ בעל שם", הוסיפו.

תמוז לא מצא את הרשת בעונה החולפת כששותף ב-14 משחקי ליגה (ארבעה בהרכב). בעונה שלפני כן, ב-22 הופעות בליגה הרומנית, כבש 11 שערים. קודם לכן שיחק באוראל הרוסית אליה הגיע מהפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully