וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה סנטנריו: 1:3 למקסיקו על אורגוואי, מהומות ביציעים

משחק סוער באריזונה: אל טרי השיגו שלוש נקודות דרמטיות בעשרה שחקנים בזכות כיבושים מאוחרים של מארקס (85) והררה (90), אוהדים השליכו בקבוקים לכר הדשא. 0:1 לוונצואלה על ג'מייקה

AP

בווידאו: תקציר הניצחון של מקסיקו על אורוגוואי

אחרי המחזור הראשון בבתים א' ו-ב' בקופה סנטנריו, הלילה (בין ראשון לשני) יצאו לדרך גם המשחקים בבית ג'. ונצואלה גברה 0:1 על ג'מייקה, בעוד שמקסיקו ואורוגוואי סיפקו משחק סוער בו אל טרי ניצחו 1:3.

שחקני נבחרת מקסיקו חוגגים. AP
איזו דרמה. שחקני מקסיקו חוגגים/AP

מקסיקו - אורוגוואי 1:3

הרצף של אל טרי נמשך: אחרי שניצחה בכל שמונת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות (תשעה כולל ה-2:3 על ארה"ב בהארכה) ובאותם שמונה משחקים לא ספגה אפילו שער אחד, מקסיקו אמנם הוציאה כדור מהרשת, אבל חגגה עם שלישייה מרשימה. האצטדיון באריזונה התמלא באוהדים מקסיקנים שסיפקו אווירה ביתית, אולי קצת יותר מדי ביתית: אלברו פריירה כבש שער עצמי כבר בדקה הרביעית והעלה את אל טרי ליתרון, מטיאס וקינו גרם לדפיקות לב עם הרחקה בצהוב השני בסמוך לירידה להפסקה, ומיד אחרי שער השוויון של דייגו גודין בדקה ה-74 החלו מהומת אלוהים ביציעים, שם נרשמו עימותים בין מחנות האוהדים ובקבוקים הושלכו לעבר כר הדשא. למזלה של מקסיקו רפא מארקס עם שער מצוין (85) והקטור הררה (90) הפכו בצורה מרשימה וסידרו להם ניצחון חשוב מאוד. אורוגוואי, ללא לואיס סוארס הפצוע, תחפש נקודות מול יריבות נוחות יותר.

צפו במהומות ביציעים

ג'מייקה - ונצואלה 1:0

ונצואלה התייצבה למשחק אחרי שרשמה ניצחון אחד בלבד ב-15 המשחקים האחרונים שלה, אבל צברה שלוש נקודות חשובות בזכות שער של ג'וזף מרטינס. רודולף אוסטין מג'מייקה הורחק בדקה ה-23 ושם למעשה נסתם הגולל על המשחק. ווס מורגן שזכה עם לסטר סיטי באליפות אנגליה, נכנס רק כמחליף במדי המפסידה.

שחקני נבחרת ונצואלה חוגגים. רויטרס
שחקני ונצואלה חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully