וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים חוזרת לאופציית עידו דוידוב, בן שמעון ייכנס מסע"ת ברביעי

5.6.2016 / 15:37

אלי טביב מנהל מגעים עם עירוני ניר רמת השרון במטרה לרכוש את קשר הנבחרת הצעירה. בן שמעון יעביר אימון ראשון ביום רביעי ורוצה להשאיר את אלעד גבאי. מגעים לצירופם של עידן ורד וחן דילמוני

קובי אליהו

בווידאו: אנדרסון רוסה שאמור להגיע למבחנים בבית"ר ירושלים

רן בן שמעון ימונה היום (ראשון) רשמית למאמן בית"ר ירושלים אחרי שיחתום על חוזה לעונה. בן שמעון, שהגיע למתחם האימונים בבית וגן, יעביר את האימון הראשון בקבוצה כבר ביום רביעי הקרוב, כאשר הקבוצה תתחיל להתכונן להתמודדות הראשונה שלה במוקדמות הליגה האירופית, ב-30 ביוני. ב-20 ביוני תתקיים הגרלת המוקדמות והמועדון יוכל לרשום שחקנים רק עד ה-22. המשמעות היא שבית"ר תצטרך לעבות את הסגל במהירות כדי לא להיתקל בקשיים כמו נגד אורדבאסי בעונה שעברה.

החתימה של בן שמעון תדחה ביום יומיים בגלל פרטים טכנים, שני הצדדים מאמינים שהנושא יסתדר ובן שמעון קבע מסע"ת ביום רביעי הקרוב לקראת אימון הפתיחה.

אחד מהשחקנים שעשויים להיות חלק מאותו סגל הוא קשר הנבחרת הצעירה, עידו דוידוב. הבעלים אלי טביב מנהל מגעים עם עירוני ניר רמת השרון, אך בדוידוב מעוניינות קבוצות נוספות. כדי לצרף אותו, בית"ר ירושלים תצטרך לשלם לרמת השרון כחצי מיליון שקלים. גם שמו של עידן ורד עלה ואם זה יקרה, הוא יגיע בהעברה חופשית אחרי שיסיים את חוזהו באוטווה פיורי הקנדית. בנוסף תוגש הצעה לגיא מלמד ממכבי פתח תקוה.

עוד בנושא:

רן בן שמעון סיכם בבית"ר ירושלים
איך יעבוד השילוב בין אלי טביב לרן בן שמעון?

רן בן שמעון מגיע למשרדי בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
כמה הזמן החיוך יחזיק? בן שמעון/נועם מושקוביץ

רן בן שמעון מעוניין לראות את אלעד גבאי ממשיך, אך הדברים תלויים במו"מ הכספי עם המגן הימני. הנטייה במועדון היא לחפש מגן שמאלי ישראלי נוסף שיתמודד עם אורי מגבו ולא לחדש את חוזהו של דושאן מאטוביץ'. שון גולדברג, חן דילמוני ודודי טויטו הוזכרו כאופציות. בית"ר עשויה לממש את האופציה על לירוי צעירי עד ה-15 לחודש, כאשר גם על ניסו קפילוטו ישנה אופציה עד ה-15 לחודש וייתכן כי בעקבות מינויו של בן שמעון, האחרון בכל זאת יישאר.

בגזרת הזרים, על אף ההסכם של חסוס רואדה, בבית"ר ירושלים ממשיכים לבחון אופציות של בלמים ומוכנים לתרחיש שהוא יעזוב. דברים דומים אמורים לגבי ניקיטה רוקאביציה, שיעבור לקבוצה אחרת אם היא תשלם לקבוצה מהבירה 400 אלף יורו – הסכום הנקוב בסעיף שחרור של האוסטרלי. ארסניו ולפורט וקלאודמיר צפויים לנחות ביום שלישי ולהצטרף לאימוני הקבוצה.

האזינו לפודקאסט "הפודיום" – עם טל בן יהודה על פתיחת סדרת גמר ה-NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully