וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה: לוחמת הטאקוונדו אניה מירקין נפטרה מדום לב

4.6.2016 / 20:45

הספורטאית בת ה-29 בלבד נמצאה במפתיע ללא רוח חיים. זכתה במדליית ארד באליפות אירופה ב-2008. מהוועד האולימפי נמסר: "זוהי טרגדיה נוראית. היא היתה ספורטאית למופת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתה בטרם עת. אניה מירקין/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרגדיה בספורט הישראלי: אניה מירקין, לוחמת הטקוואנדו שזכתה במדליית ארד באליפות אירופה ב-2008, הלכה הערב (שבת) לעולמה במפתיע אחרי שלקתה בדום לב כשהיא בת 29 בלבד. מירקין עלתה לארץ מאוקראינה בגיל 14 וייצגה את ישראל במשך שנים בענף. הישג השיא שלה היה כאמור באליפות אירופה שנערכה ברומא, שם היא סיימה במקום השלישי.

מהוועד האולימפי נמסר בתגובה למקרה המצער: "קיבלנו בתדהמה גדולה את ההודעה בדבר מותה הפתאומי של לוחמת הטאקוונדו הצעירה המצטיינת אניה מירקין מדום לב. אניה זכתה במדליית ארד באליפות אירופה והיתה יריבת האימון של בת אל גטרר במשחקים האולימפיים בבייג'ינג 2008 .זוהי טרגדיה נוראית. היא היתה ספורטאית למופת ואנחנו מתקשים לעכל את אשר קרה. הוועד האולימפי בישראל שולח תנחומיו הכנים למשפחתה ולמשפחת הטאקוונדו בישראל".

מנכ"ל הוועד האולימפי גילי לוסטיג: "זה הלם גדול, יו"ר איגוד הטאקוונדו בישר לי את הבשורה הקשה בצאת השבת. אניה הייתה איתנו בספורט ההישגי לאורך שנים, בחורה יוצאת מן הכלל. כולנו בהלם גדול".

מהההתאחדות הישראלית לטאקוונדו נמסר: "אני מרכינים את ראשם על לכתה בטרם עת של אניה מירקין. אניה, חברת נבחרת ישראל, מדליסטית באליפות אירופה, אלופת ישראל, ספורטאית מחוננת ומאמנת תחסר לענף הטאקוונדו ולכל אחד מאיתנו באופן אישי. חיוכה הכובש ואישיותה המדהימה יישארו לעד בליבנו. אנו משתתפים בצערם של בני משפחתה וכואבים את לכתה. אנו גם שולחים תנחומינו למועדון שרעבי אומנויות הלחימה ולמאמן האישי יחיעם שרעבי".

מחר יארח הוועד האולימפי, על פי תכנון מוקדם, את גל נבו, יעקב טומרקין, אלכס שטילוב ורון אטיאס שזכו לאחרונה במדליות באליפויות אירופה, ואין ספק שהאירוע כולו יהיה בצל האובדן הגדול של מירקין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully