וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 4.6: אלבס אישר את המעבר ליובנטוס, רכש נוסף למוריניו

מגן ברצלונה הודיע: "אחתום ביובה בימים הקרובים". בספרד מדווחים כי יונייטד תשלם כמעט 40 מיליון יורו על הבלם אריק ביילי, וכמה ירוויח זלאטן? כל העדכונים, כולל העסקה של ריאל

AP

בווידאו: תקציר משחק הפתיחה בקופה סנטנריו

שמועות

* אחרי שברצלונה הודיעה שדני אלבס עוזב אותה, המגן הברזילאי המצוין אישר לראשונה: "בימים הקרובים אלך לטורינו כדי לחתום על החוזה שלי ביובנטוס. זכיתי בהרבה תארים עם ברצלונה אבל זה הזמן לאתגר חדש. אני רוצה ליהנות ביובנטוס ולהצליח באירופה".

* אחרי הדיווחים אמש (שישי) על הסיכום שהושג בין מנצ'סטר יונייטד לזלאטן איברהימוביץ', פורסם ב"גרדיאן" שהחלוץ השבדי ירוויח כ-1.24 יורו לחודש ו-14.9 מיליון יורו במהלך כל העונה שלו אצל השדים האדומים. לידיעה המלאה.

* לא רק זלאטן: "אס" הספרדי מדווח שמנצ'סטר יונייטד ומוריניו סיכמו עם ויאריאל על רכישתו של אריק ביילי, בלם נבחרת חוף השנהב. עלות העסקה תהיה קרוב ל-40 מיליון יורו וביילי בן ה-22 יחתום בשבוע הקרוב.

* על פי דיווחים באי הבריטי, ג'יימי ורדי סיכם את תנאיו בארסנל וישתכר כ-80 אלף ליש"ט בשבוע. דיווחים אלו מצטרפים לפרסום על כך שארסנל תשלם לאלופה לסטר סיטי את סעיף השחרור של חלוץ נבחרת אנגליה. לידיעה המלאה.

* באנגליה מדווחים גם כי ליאונל מסי נפגע מהתפתחות המשפט שלו בספרד ועשוי לעזוב את ברצלונה דווקא לטובת ז'וזה מוריניו ומנצ'סטר יונייטד. האם יאחד כוחות עם זלאטן? כנראה שלא, אבל זו עוד אחת משמועות הקיץ. לידיעה המלאה.

* על פי "ל'אקיפ", פריס סן ז'רמן מגבירה את מאמציה להחתמת אנטואן גריזמן, בו מעוניינת גם צ'לסי. חלוץ נבחרת צרפת טרם חתם על הארכת חוזה באתלטיקו מדריד ובשל כך גוברים הדיווחים על אפשרות שיעזוב.

* עוד ב"ל'אקיפ": ניימאר עשוי להצטרף לפריס סן ז'רמן כבר בקיץ הנוכחי. בדיווח נטען כי הפרויקט של אלופת צרפת מעניין את הכוכב הברזילאי, למרות הטענות בברצלונה כי הוא צפוי לחתום בקרוב על הארכת חוזהו.

* אתלטיקו מדריד הגישה הצעה בסך 20 מיליון יורו למונאקו כדי לרכוש את פאביניו, מגן נבחרת ברזיל. גם נאפולי מעוניינת בשחקן, אך על פי העיתונאי ג'אנלוקה די מארציו, זו הציעה רק 10 מיליון יורו (פלוס בונוסים) ולכן העדיפות כרגע היא לקולצ'ונרוס.

* עוד מדווח די מארציו כי דייגו סימאונה דחה את ההצעה הראשונה של פריס סן ז'רמן והוא מעדיף להמשיך לאמן את אתלטיקו מדריד.

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד מאוכזב. GettyImages
מתלבט. אנטואן גריזמן/GettyImages

* נציגי יובנטוס וריאל מדריד צפויים להיפגש בשבוע הבא בעניינו של אלברו מוראטה. אלופת איטליה רוצה למנוע מאלופת אירופה לנצל את סעיף הרכישה בחזרה של החלוץ, כשריאל מוכנה להציע כחלק מהעסקה את הקרואטי מתאו קובאצ'יץ', בו מעוניינת יובנטוס.

* יובנטוס רוצה גם את מהדי בנעטיה, בלמה של באיירן מינכן, אבל רק בהשאלה לעונה אחת עם אופציה לרכישה בסיום העונה. הבלם בן ה-29 מעוניין לשוב לאיטליה אחרי עונה בה סבל מפציעות רבות ורשם רק 14 הופעות בבונדסליגה, אבל ראשי יובנטוס לא מעוניינים להסתכן בעסקת רכישה מיידית.

* בתקשורת הפורטוגלית מדווחים כי מתיאס קראנביטר, קשר נבחרת ארגנטינה ואתלטיקו מדריד, עשוי לעבור לבנפיקה בהשאלה לעונה אחת, כחלק מעסקת המעבר של בן ארצו ניקולאס גאיטן לקולצ'ונרוס. השניים נמצאים כעת עם נבחרת ארגנטינה בקופה סנטנריו.

* טוני וילהנה, קשרה בן ה-21 של פיינורד ונבחרת הולנד, נמצא במגעים עם מארסיי ושוקל את המעבר לצרפת, למרות כמה הצעות מאנגליה.

* וויסאם בן ידר, חלוצה המוכשר של טולוז, יחליט בשבוע הבא להיכן הוא עובר. כרגע הוא מחזיק בהצעות מסביליה, נאפולי, רומא ולסטר סיטי.

* על פי "'דיילי מייל", אדם אונאס, הכישרון בן ה-19 של בורדו, נמצא על הכוונת של מנצ'סטר יונייטד. קבוצתו כבר הציבה תג מחיר בסך 25 מיליון יורו.

אריק ביילי שחקן ויאריאל לפני ויסנטה איבורה שחקן סביליה. GettyImages
הרכש הבא של יונייטד? אריק ביילי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully