וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה סנטנריו: 0:0 מאכזב לברזיל מול אקוודור, 0:1 לפרו על האיטי

הסלסאו פתחו את הטורניר ברגל שמאל וכמעט הפסידו אחרי טעות איומה של אליסון. נגיחה של פאולו גררו (61) העניקה לפרו ניצחון במשחק הראשון של האיטי, שרשמה החמצה גדולה בדקה ה-94. קוסטה ריקה חילצה 0:0 מול פרגוואי

AP

בווידאו: תקציר ה-0:0 של ברזיל עם אקוודור

יומו השני של קופה סנטנריו סיפק שלושה משחקים שנערכו הלילה (בין שבת לראשון). קוסטה ריקה ופרגוואי נפרדו ב-0:0 מאכזב במשחק שהשלים את הסיבוב הראשון של בית א', פרו גירדה 0:1 קשה מול האיטי, וברזיל סיימה ב-0:0 מאכזב מול אקוודור.

שחקן נבחרת ברזיל וויליאן. AP
הדאיג את ברזיל. וויליאן/AP

ברזיל - אקוואדור 0:0

הסלסאו פותחים עוד טורניר גדול עם תחושת החמצה. למרות שגברה על אקוודור ב-12 מתוך 13 המפגשים האחרונים בין הנבחרות בקופה, ברזיל לא הצליחה לפרוץ את המערך ההגנתי של היריבה. אם לא די בכך, הסלסאו קיבלו בשורות מדאיגות כשוויליאן, מי שאמור להיות אחד הכוכבים הגדולים בטורניר, נפצע לפני הירידה להפסקה, הצליח להמשיך לחלק מסוים של המחצית השנייה, אך הוחלף כשהוא סובל מכאבים. במחצית השנייה ברזיל ניסתה להעביר הילוך ולהכריע את המשחק, ואף שלחה למערכה את גבריאל ברבוסה, הלא הוא גביגול המדובר. אבל הלחץ כמעט עלה לה בספיגה מביכה, כשבדקה ה-66 בעיטה מזווית קשה של בולאניוס מצאה את הרשת אחרי טעות איומה של אליסון. בספסל של אקוודור כבר חגגו, אבל השופט פסק שבולאניוס בעט את הכדור אחרי שחצה את קו החוץ ופסל את השער. לוקאס מורה עוד הספיק לסכן את השער של אקוודור בנגיחה, אבל זה לא סיפק את אוהדי ברזיל, שקראו בוז עם השריקה לסיום.

מאמן נבחרת ברזיל, דונגה. AP
שריקות בוז בסיום. דונגה/AP

קוסטה ריקה - פרגוואי 0:0

בקוסטה ריקה חטפו מהלומה רצינית לפני הטורניר כאשר נודע כי קיילור נבאס לא ישחק בטורניר בשל פציעה, אבל למרות חסרונו של האיש בין הקורות, הצליחה לשמור על רשת נקייה וגירדה נקודה מול הגוארני. פרגוואי, שבשנה שעברה סיימה במקום הרביעי, יזמה יותר והייתה מסוכנת יותר במשחק שנערך באורלנדו, אבל חורחה בניטס החמיץ ממצב קורץ במחצית הראשונה. בתווך גם בריאן רואיס החמיץ בנגיחה מתוך הרחבה, אבל משם הטיקוס בעיקר התגוננו, והצליחו להימנע מספיגה גם אחרי שנותרו בעשרה שחקנים עם הרחקתו של קנדל ווטסון בתוספת הזמן.

פאולו גררו, נבחרת פרו, חוגג. AP
המושיע. פאולו גררו חוגג/AP

האיטי - פרו 1:0

האיטי רשמה היסטוריה עם הופעה ראשונה אי פעם בקופה וברוב דקות המשחק עמדו בכבוד מול לוס אינקס, אבל נגיחה של פאולו גררו הבלתי נגמר בדקה ה-61 מנעה מהם גם נקודות בלילה המיוחד, והפכה את החלוץ הוותיק למלך שערי פרו בכל הזמנים, עם 27 כיבושים, אחד יותר מטאופילו קוביאס. הפרואנים, שסיימו את הטורניר בשנה שעברה במקום השלישי, לא הבריקו ובדקות האחרונות נכנסו למגננה מול הנבחרת שעד לא מזמן ספגה שישיות ושביעיות מכל יריבה, אבל בסופו של דבר השיגו שלוש נקודות יקרות, אחרי החמצה איומה של האיטי בדקה ה-94.

צפו בתקציר המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully