וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסה פקרמן: "עדיין לא ברור מה חומרת פציעתו של חאמס רודריגס"

לאחר ה-0:2 על ארצות הברית במשחק הפתיחה של הקופה, מאמנה של קולומביה נשמע זהיר לגבי מצבו של הכוכב. הבלם האמריקאי, ג'ף קמרון, שטעה בשער הראשון: "לוקח את האחריות, אלמד מכך בעתיד"

AP

הקופה סנטנריו יצא לדרך הלילה (בין שישי לשבת) עם משחק הפתיחה, בו ניצחה קולומביה 0:2 את המארחת של הטורניר, ארצות הברית, במסגרת בית א'. נבחרתו של חוסה פקרמן לא הבריקה, אך הצליחה לגבור על האמריקאים לאחר שערים של כריסטיאן סאפטה וחאמס רודריגס. לצערם של הקפטרוס, סיפור המשחק בסופו של דבר היה פציעתו של כוכב ריאל מדריד, שפרק את כתפו לאחר תיקול עם מייקל בראדלי.

מאמנה של קולומביה, חוסה פקרמן, התייחס לפציעה של הקשר: "אנחנו מאוד מקווים שפציעתו אינה מסובכת מידי, במהלך המשחק הוא קיבל את הסיוע הנדרש וטופל כראוי. בשעות הקרובות נדע מה זמן ההחלמה הצפוי ושהוא זקוק לו".

הארגנטינאי דיבר גם על היכולת של שחקניו והחמיא לחאמס, כובש השער השני, ולאדווין קארדונה, מבשל השער הראשון: "הם עשו עבודה טובה מבחינה טקטית. השער של כריסטיאן סאפטה עזר לנו, שער מוקדם תמיד משרה הרבה ביטחון". לגבי ה-11 שפתחו פקרמן אמר: "עלינו לשחק באותה הדרך, לא משנה מי משחק. עלינו לשמור על מהות המשחק שלנו".

בצד המפסיד, האמריקאים נשמעו מאוד מאוכזבים לאחר ההפסד במשחק הפתיחה, והעובדה שספגו שני שערים ממצבים נייחים (קרן ופנדל). בראדלי, קשרה של טורונטו ושל ארצות הברית, אמר: "במחצית הראשונה היו לנו לא מעט רגעים טובים. לא היינו חדים מספיק על מנת לנצל הזדמנויות או אפילו חצאי הזדמנויות כדי להעניש אותם. בסופו של דבר הם אלה שהענישו אותנו".

מי שלא יירצה לזכור את הערב הוא בלמה של סטוק, ג'ף קמרון, שטעה בקרן ולא כיסה את סאפטה בשער הראשון: "הורדתי את ראשי לשניה וזו היתה הטעות, אני מאוד מתוסכל מכך. שמרתי את השחקן והשופט אמר לי להוריד את הידיים ממנו לגמרי, באותו רגע איבדתי את הריכוז והמהלך קרה. אני צריך ללמוד מכך ואני לוקח את האחריות, אני יודע שהייתי צריך לפעול טוב יותר. אנחנו מאוד מאוכזבים באופן טבעי, אך אני חושב שהיינו טובים הערב. מבחינה הגנתית שיחקנו טוב. אנחנו יכולים לשמור על הראש למעלה, יש לנו את היכולת לנצח את שני המשחקים הקרובים".

עוד בנושא:
קופה סנטנריו: קולומביה ניצחה 0:2 את ארצות הברית במשחק הפתיחה
טורניר עם קופה על הגב: השחיתות שמאחורי טורניר הקופה סנטנריו

חאמס רודריגס מקבל טיפול ליד הספסל של נבחרת קולומביה. AP
"קיבל את הטיפול הנדרש". חאמס רודריגס ליד הספסל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully