וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באנגליה: זלאטן איברהימוביץ' סיכם במנצ'סטר יונייטד

על פי רשת "סקיי" הבריטית, החלוץ השבדי בן ה-34 יחתום לעונה אחת ויהפוך לרכישה הראשונה של ז'וזה מוריניו, איתו שיתף פעולה באינטר. העסקה צפויה להתבצע עוד לפני פתיחת משחקי היורו

זלאטן איברהימוביץ', ז'וזה מוריניו, בימי אינטר בשנת 2008. AP
חוזרים לעבוד יחד. זלאטן ומוריניו ב-2008 באינטר/AP

זה היה באוויר, ולאחר שבשלב מסוים דובר גם על קבוצות אחרות, זה כנראה עומד לקרות בכל זאת: זלאטן איברהימוביץ' מצטרף למנצ'סטר יונייטד. כך, לפחות, מדווחת הלילה (שישי) התקשורת הבריטית.

על פי רשת "סקיי", הכוכב השבדי בן ה-34, ששיחק בארבע העונות האחרונות בפריס סן ז'רמן והוביל אותה לשני טרבלים רצופים בצרפת וארבע אליפויות בסך הכול, סיכם לעונה אחת אצל השדים האדומים והעסקה צפויה להיות מושלמת עוד לפני פתיחת משחקי היורו ביום שישי. ב"גרדיאן" טוענים כי השבדי ירוויח כ-14.9 מיליון יורו.

זלאטן יהיה הרכישה הראשונה של ז'וזה מוריניו, לאחר שהשניים כבר שיתפו פעולה באינטר ב-2008/9. כעת הם למעשה יאחדו כוחות מול פפ גווארדיולה, נמסיס ידוע של שניהם שמונה כזכור למאמן היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי. יונייטד לא תצטרך לשלם דמי העברה, מאחר שהחלוץ הוא שחקן חופשי.

במועדון האנגלי דנו רבות במעבר עם סוכנו של זלאטן, מינו ראיולה, והבינו ממנו שהם האופציה היחידה עבורו. לשחקן היו הצעות ענק גם מסין ומאיטליה, אולם הוא נחוש להגיע לצפון אנגליה. יונייטד, אגב, חשבה להחתים את ג'יימי ורדי, אולם מוריניו בחר שלא לעשות את הצעד הזה, מחשש שיפגע בהתקדמותו של מרכוס רשפורד.

מנצ'סטר יונייטד מקווה שזלאטן ומוריניו יחזירו אותה לליגת האלופות וכמובן למאבק על התואר באנגליה, אחרי עונה מאכזבת בה הסתפקה הקבוצה במקום החמישי בפרמיירליג והתנחמה בהנפת הגביע. זלאטן מגיע אחרי העונה הטובה בקריירה מבחינת כיבושי שערים, כששבר את השיא בליגה הצרפתית עם 38 שערים, נבחר פעם נוספת לשחק העונה וסיים עם קבוצתו במקום הראשון - בפעם התשיעית מתוך 10 העונות האחרונות שלו בתחנותיו השונות.

עוד העברות באירופה:

ארסנל צפויה להחתים את ג'יימי ורדי
מארק בארטרה עבר מברצלונה לדורטמונד
ברייטון צפויה להאריך את חוזהו של בירם כיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully