וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "בלאטר, ואלקה וקטנר שלשלו לכיסם 80 מיליון דולר"

סערה חדשה במוסדות פיפ"א: שלושת הבכירים קיבלו סכומי עתק כחלק מההחלטה אודות אירוח המונדיאל בברזיל (2014) ורוסיה (2018). גם אינפנטינו חשוד, בפיפ"א מכחישים: "לא מתקיים שום הליך נגד הנשיא המכהן"

ספ בלאטר נשיא פיפ"א. GettyImages
מסתבך. בלאטר/GettyImages

ספ בלאטר ממשיך להסתבך. אחרי שנאלץ לעזוב את נשיאות פיפ"א, היום (שישי) מדווחים באנגליה כי נשיא פיפ"א לשעבר, המזכיר הכללי לשעבר ז'רום ואלקה וסגנו מרקוס קטנר שלשלו לכיסם בונוסים בסך 80 מיליון דולר. על פי הדיווח השלושה קיבלו את הכספים כחלק מהסיוע שלהם בנוגע לאירוח מונדיאל 2014 ובברזיל ובבחירה ברוסיה כמארחת של הגביע העולמי ב-2018.

עוד בוואלה! ספורט:
ליאונל מסי זוכה בבית המשפט בספרד
השחיתות מאחורי הקופה סנטנריו

"העדויות חושפות כי שלושת הבכירים בפיפ"א הצליחו להעשיר את כיסם עם העלאות שכר שנתיות, בונוסים מאירוח המונדיאל ותמריצים כאלה ואחרים בסכום של 80 מיליון דולר בחמש השנים האחרונות", כך נטען בשוויץ.

הראיות לאותן חשדות הגיעו בעקבות הפשיטה שנערכה אצל קטנר, שפוטר מתפקידו בשבוע שעבר. קיימת אפשרות לפיה גם הנשיא המכהן, ג'יאני אינפנטינו, ייענש בדמות השעייה לשלושה חודשים בשל חלקו בשערורייה. מפיפ"א בחרו להכחיש: "לא מתקיים שום הליך פורמלי נגד מר אינפנטינו", האחרון נבחר לתפקיד בפברואר האחרון בעקבות ההשעייה של בלאטר.

  • עוד באותו נושא:
  • ספ בלאטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully