וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט בספרד ביטל את כל ההאשמות נגד ליאונל מסי

בשורה משמחת לכוכב ברצלונה לקראת הקופה סנטנריו. התובע קבע כי הכוכב זכאי: "קיבלנו הוכחה מלאה לפיה אין שום הונאה מצדו של מסי, הוא לא ידע על תשלומי המס או ניהול זכויות המותג שלו". חורחה מסי עדיין לא זוכה

one

בווידאו: משחק ההכתרה של ברצלונה

בית המשפט בספרד קבע היום (שישי) כי ליאונל מסי זוכה מכל האשמות נגדו בעקבות החשדות להעלמת מסים. כזכור, כוכב ברצלונה וקפטן נבחרת ארגנטינה נחשד ביחד עם אביו חורחה, בהעלמת מס בגובה 4.2 מיליון יורו בשנים 2007-2009. העונש המירבי על עבירות מהסוג הזה הוא מאסר של 22 חודשים, אבל בספרד נהוג להמיר עונשים של פחות משנתיים מאסר, לעונשים אחרים כל עוד מדובר בעבריינים לא אלימים.

עוד בוואלה! ספורט:
דירוג העוצמה של יורו 2016
היעד הבא של גיא לוזון

אמש נפתח שלב הטיעונים בהן סיפר הפרעוש כי אין לו מידע אודות העלמות המס כאשר אביו הצהיר כי בנו אינו מעורב בכל מהלך הנוגע לעסקיו. היום בחר התובע סיפר: "קיבלנו הוכחה מלאה לפיה אין שום הונאה מצדו של ליאונל מסי. הוא לא הונה את רשויות המס בספרד ואפשר לקבוע בצורה ברורה כי הוא לא ידע דבר על ניהול תשלומי המיסים או ניהול הזכויות שלו".

ליאונל מסי בבית המשפט. Alex Caparros, GettyImages
נקי מכל האשמות. מסי/GettyImages, Alex Caparros

עם זאת, התביעה לא זיכתה את חורחה מסי, שצפוי לספוג עונש. עדיין לא ברור מה יעלה בגורלו של אביו של הפרעוש והאם הוא יספוג קנס כספי או ירצה זמן בכלא. במקרה ובית המשפט יבחר להחמיר עם מסי האב הוא עשוי לרצות 22 חודשים מאחורי סורג ובריח. הדיון בעניינו עדיין לא נקבע.

העובדה כי קפטן האלביסלסטה זוכה מכל ההאשמות היא בשורה משמחת עבור חראדו מרטינו לקראת הקופה סנטנריו. ארגנטינה תפתח את המשחקים בשחזור גמר הקופה אמריקה מהשנה שעברה מול צ'ילה, בתקווה להשכיח את ההפסד בפנדלים.

עוד באותו נושא

דני אלבס: "החלטתי לחפש אתגר חדש, עוד אשוב לברצלונה"

לכתבה המלאה
ליאונל מסי יוצא מבית המשפט. Alex Caparros, GettyImages
מוכן לקופה. מסי יוצא מבית המשפט/GettyImages, Alex Caparros

האזינו לפודקאסט "הפודיום" – עם טל בן יהודה על פתיחת סדרת גמר ה-NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully