וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוזה של בניון במכבי תל אביב: 315 אלף דולר שכר בסיס ואלף דולר לנקודה

3.6.2016 / 10:30

הקשר יחתום לעונה אחת בלבד ללא הבטחה לתפקיד מקצועי וללא סעיף חידוש אוטומטי של החוזה, כנהוג בחלק מהחוזים במכבי תל אביב. ירוויח כאלף דולר על כל נקודה שהקבוצה תצבור, ללא הגבלה

one

יוסי בניון יוצג כשחקן מכבי תל אביב בימים הקרובים, אחרי שהכל סוכם בין הצדדים. לוואלה! ספורט נודעו פרטי החוזה של בניון. הקשר בן ה-36 חתם על חוזה לעונה אחת בלבד ללא הבטחה לתפקיד מקצועי בעתיד, ובחוזהו גם לא הוכנס סעיף המתייחס לחידוש אוטומטי של החוזה אם ישלים מכסת משחקים נוספת. שחקנים מסוימים במכבי תל אביב חתמו בעבר על חוזים בהם הוכנס סעיף שאם הם משחקים בלפחות 65 אחוז מהמשחקים, החוזה שלהם מתחדש לעונה נוספת באופן אוטומטי. כאלה היו למשל גל אלברמן וניקולה מיטרוביץ'. בניון לא ביקש סעיף על חידוש חוזה אוטומטי מאחר שהוא משוכנע כי אם יחליט בעוד שנה להמשיך לשחק כדורגל, מכבי תל אביב תרצה להאריך את חוזהו מיוזמתה. השחקן בטוח שהוא יכול לתרום למרות גילו המתקדם ולכן לא היה התעקש על סעיף כזה בחוזה.

בניון ירוויח כ-315 אלף דולר נטו כשכר בסיס לעונה, ויזכה לאלף דולר לכל נקודה שתצבור הקבוצה ללא הגבלה של מספר נקודות. בכל הקשור לבונוסים על הישגים, דינו של בניון לא יהיה שונה משל יתר השחקנים בקבוצה. כזכור, שחקני מכבי תל אביב סיכמו מול מיטש גולדהאר שבמקרה של זכייה באליפות או גביע או השתתפות בליגת האלופות נציגות של מספר שחקנים תשב עם ג'ורדי קרויף ותדון איתו על מענקים שווים לכל השחקנים.

יצוין כי בניון קיבל הצעה ממכבי חיפה להמשיך בחוזה הנוכחי שלו, חצי מיליון דולר לעונה, אותה הוא כאמור דחה. לטענת גורמים בחיפה, מאחר ולא ניתן לו חוזה לשנתיים נוספות בתפקיד מקצועי, הוא בחר לעזוב.

עוד בנושא

יוסי בניון עבר בדיקות רפואיות במכון שעובד עם מכבי תל אביב
מכבי תל אביב: "אין מקום לדון במכירת זהבי, ההצעה הסינית לא רלוונטית"

שחקן מכבי חיפה יוסי בניון. ברני ארדוב
אין הבטחה לתפקיד מקצועי. בניון/ברני ארדוב

אתמול חשפנו כי בניון עבר את הבדיקות הרפואיות במכון ספורט ברמת השרון שעובד עם מכבי תל אביב. העובדה כי הקשר הגיע לבדיקות רפואיות מטעם הצהובים מצביע על הגעה לסיכום בין הצדדים בנוגע למעבר שלו לקריית שלום כאשר רק ההודעה הרשמית של המועדון בנושא חסרה.

בניון (36), אחד הכוכבים הגדולים ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי, החל את קריירת הבוגרים שלו בהפועל באר שבע. לאחר עונת בכורה נפלאה עבר למכבי חיפה, בה שיחק בין 1998 ו-2002. לאחר מכן החל פרק אירופי מפואר שכלל תחנות בראסינג סנטאנדר, ווסטהאם, ליברפול, צ'לסי, ארסנל וקווינס פארק ריינג'רס. בקיץ 2014 שב למכבי חיפה וחווה שנתיים לא פשוטות כלל במדים הירוקים - על המגרש ומחוצה לו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

האזינו לפודקאסט "הפודיום" – עם טל בן יהודה על פתיחת סדרת גמר ה-NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully