וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר עגייב קיבל אישור מבני יהודה לחפש קבוצה לעונה הבאה

הקשר סירב לחתום על חוזה חדש בקבוצה למרות שהוצע לו חוזה עם שכר כפול מזה שהרוויח ומחירו ייקבע בוועדה למעמד השחקן. גלבאן יעזוב גם הוא באופן סופי. יונתן כהן צפוי להגיע בהשאלה

one

האם סאגת אמיר עגייב עומדת לפני סיום? לאחר שהקשר סירב לחתום על חוזה חדש בקבוצה, זאת למרות שהוצע לו חוזה עם שכר כפול מזה שהרוויח בעונה החולפת, לוואלה! ספורט נודע שהבעלים ברק אברמוב אישר לו לחפש קבוצה לעונה הבאה. בני יהודה והקשר יגיעו לוועדה למעמד השחקן ושם ייקבע תג מחירו וכל קבוצה שתחפוץ בו תצטרך לשלם את הסכום שייקבע עבור השבחתו.

גם פדרו גלבאן סופית לא יהיה בבני יהודה. לאחר שבימים האחרונים ניסו לשכנע אותו להישאר, הקשר הבהיר למקורביו כי הוא פגוע מאוד מהמועדון ולא מתכוון לחתום על חוזה חדש אלא לחפש קבוצה אחרת גם עם חוזה נמוך יותר ממה שהוצע לו מבני יהודה.

אמיר עגייב שחקן בני יהודה. קובי אליהו
איפה ישחק בעונה הבאה? עגייב/קובי אליהו

מי שכן אמור להצטרך לקבוצה הוא קשר מכבי תל אביב יונתן כהן. הקשר שהיה מושאל העונה לבית"ר תל אביב/רמלה סיכם את תנאיו בקבוצה ואמור להיות מושאל אל הזהובים עד תום העונה. עוד חיזוק שמועמד לקבוצה הוא הקשר רומאריו פירס. בקבוצה כבר החלו במשא ומתן עם סוכנו אבי נימני וככל הנראה הוא יחתום בשבוע הקרוב. חשוב לציין כי עדיין קיימים פערים בין פירס לזהובים ובקבוצה בודקים גם אופציות נוספות. מעבר לכך אנטוניו מרשיץ' האריך את חוזהו וימשיך בקבוצה בשלוש העונות הבאות, כמו כן הסכום הנקוב בסעיף השחרור שלו הועלה באופן משמעותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully