וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיז גוסטבו שוחרר לבקשתו מסגל ברזיל לקופה סנטנריו

קשר וולפסבורג העביר פנייה לראשי הנבחרת ונותר מחוץ לסגל בשל סיבות אישיות, וואלס במקומו. לואיס גוסטבו מצטרף לקאקה, דוגלאס קוסטה, ראפיניה וריקרדו אוליביירה, שזומנו על ידי דונגה, ושוחררו. כל תקצירי הקופה בוואלה! ספורט

לואיז גוסטבו נבחרת ברזיל. AP
גם הוא בחוץ. לואיז גוסטבו/AP

טורניר קופה סנטנריו ייצא לדרך בלילה שבין שישי לשבת, אך הסגל של נבחרת ברזיל ממשיך לעבור שינויים. קשר וולספבורג, לואיז גוסטבו, העביר היום (חמישי) פנייה לדונגה כדי להשתחרר מהסגל של הסלסאו לקראת הטורניר. המאמן נעתר לבקשה של הקשר וזימן במקומו את שחקן ההגנה של גרמיו, וואלס. האחרון מצטרף לגנסו, שתפס את מקומו של קאקה הפצוע.

עוד בנושא:
קאקה פצוע ולא יכלל בסגל של ברזיל, גנסו במקומו

על פי הדיווחים בברזיל עולה כי הקשר סובל מבעיה משפחתית הדורשת ממנו להיעדר מהטורניר, דבר אותו דונגה והצוות המקצועי של הנבחרת קיבלו בהבנה. ההיעדרות של לואיז גוסטבו מצטרפת לקאקה, דוגאלס קוסטה, ראפיניה אלקנטרה, אדרסון וריקרדו אוליביירה. כולם זומנו ונאלצו להיעדר מהטורניר בשל פציעות כאלה ואחרות.

קפטן הסלסאו, ניימאר, נאלץ גם הוא לוותר על הטורניר לטובת המשחקים האולימפיים בריו 2016. משחק הפתיחה של ברזיל יהיה מול אקוודור לאחריו היא תפגוש את האיטי ופרו בבית ב'. בין 23 השחקנים שזימן דונגה, לא נכללים גם טיאגו סילבה, דויד לואיז ומרסלו, כולם אפילו לא היו בסגל המורחב. הפעם, נופו גם אוסקר, לוקאס מורה, פרננדיניו, ז'ונאס, רוברטו פירמינו ואלכס טשיירה, בעוד שבעה שחקנים בגיל אולימפי (עד 23) שעשויים לשחק בריו, נכללו בסגל הנוכחי, ביניהם גבריאל סנטוס בן ה-19, הלא הוא "גביגול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully