וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה ניצחה 2:3 את סרביה וזכתה בטורניר לובנובסקי

נבחרתו של המאמן הזמני אלי אוחנה לא נבהלה מפיגור מוקדם והפכה משערים של מקסים פלקושצ'נקו (32) ומיכאל אוחנה (56), הסרבים השוו אך המחליף דור חוגי הכריע (78) והעניק לישראל את הגביע

אלי אוחנה מאמן נבחרת הנוער של ישראל. ניב אהרונסון
הישג נאה. אוחנה/ניב אהרונסון

הנבחרת הצעירה של ישראל זכתה היום (חמישי) בטורניר הידידות על שם ואלרי לובנובסקי הנערך באוקראינה. אחרי הניצחון בפנדלים על הנבחרת המארחת בחצי הגמר ביום שלישי, ישראל חזרה מפיגור וגברה 2:3 על סרביה במשחק הגמר.

המאמן הזמני אלי אוחנה ביצע שלושה שינויים בהרכב, כשהשוער ירדן קרישטול החליף את גולן אלקסלסי וגם מקסים פלקושצ'נקו ואור אינברום קיבלו הזדמנות בין ה-11. הסרבים עלו ליתרון בדקה ה-30 עם שער של מיחאילו ריסטיץ' בבעיטה ממרחק, אבל מקסים פלקושצ'נקו איזן בחלוף שתי דקות ומיכאל אוחנה, שנבחר גם לשחק המצטיין של הטורניר, השלים מהפך בדקה ה-56 עם בעיטה חדה מ-20 מטרים. אורוש ג'ורג'ביץ', חלוצה של פאלרמו, השווה עבור הסרבים בדקה ה-68 אחרי כדור קרן, אך המחליף דור חוגי ניצל טעות בהגנה הסרבית והכריע את המשחק בחלוף 10 דקות.

זוהי הפעם השלישית שהנבחרת הצעירה זוכה בטורניר, והראשונה מאז 2007.

הרכב הנבחרת: ירדן קרישטול, איאד אבו עביד, עאיד חבשי, עומר דנינו, שון גולדברג, סגס תאמבי, מקסים פלקושצ'נקו, מיכאל אוחנה, אור אינברום, רמזי ספורי, שובל גוזלן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully