וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס: "החלטתי לחפש אתגר חדש, עוד אשוב לברצלונה"

המגן יצא בהודעה רשמית אודות עתידו, מוקדם יותר אלופת ספרד אישרה את המהלך. המנהל המקצועי: "זו הייתה החלטה של דני ואותה אנחנו מכבדים. לא נרכוש את ביירין, ניימאר נשאר כאן"

רויטרס

בווידאו: שחקני ברצלונה חוגגים את הזכייה בגביע

לאחר שבשנה שעברה זה היה קרוב, כעת זה סופי: דני אלבס לא ימשיך בברצלונה בעונה הבאה. המגן הברזילאי שחתם בקיץ שעבר על חוזה לשנתיים, יממש את הסעיף המאפשר לו לעזוב כבר הקיץ. כפי שפורסם, נראה שהיעד הבא של אלבס הוא איטליה, שם ייצטרף ליובנטוס, אך גם פריס סן ז'רמן ומנצ'סטר סיטי נמצאות בתמונה.

עוד בנושא:
ליאונל מסי הגיע להעיד במשפט העלמת המס שמתנהל נגדו
קופה סנטנריו: קאקה הפצוע מחוץ לסגל, גאנסו זומן

השחקן הגיע לברצלונה מסביליה לפני שמונה שנים, וזכה עם המועדון בשש אליפויות ספרד ושלוש פעמים בליגת האלופות. מי שאישר את הידיעה הוא המנהל הספורטיבי של ברצלונה, רוברט פרננדס: "דני אלבס החליט לעזוב את המועדון. זו החלטה אישית אותה אנחנו מכבדים".

פרננדס הוסיף: "הוא שחקן נהדר ואהוב מאוד בחדר ההלבשה. החוזה שלו הסתיים בעונה שעברה, ורצינו להשאיר אותו כי הוא תמיד היה חשוב למועדון. עם זאת, התנאים בחוזה מסוכמים על ידי המועדון ועל ידי השחקן ונציגיו, ובמקרה זה השחקן רצה לקבל את האופציה לעזוב לאחר עונה אחת".

מאוחר יותר המגן סיפר לתקשורת בברזיל: "החלטתי לחפש עבור אתגר חדש, אך אני אשוב לברצלונה כי אני קולה. אני מודה לכולם על ההרגשה הנהדרת כאן".

שחקן ברצלונה, דני אלבס. GettyImages
מחפש אתגר חדש. דני אלבס/GettyImages

פרננדס התייחס גם לחרושת השמועות: "שוחחתי עם חאבייר מסצ'ראנו בשבועות האחרונים ואני בטוח שהוא ימשיך איתנו. ניימאר הגיע להבנות עם המועדון בנוגע לחוזה החדש. אמרתי לפני חצי שנה ואני אומר שוב כעת - ניימאר נשאר כאן ואין לי שום חששות בנוגע למעבר שלו לריאל מדריד".

מחליף לדני אלבס: "אנחנו לא נחתים את הקטור ביירין. יש לנו בסגל את סרג'י רוברטו ואלש וידאל, שניהם יכולים לאייש את עמדת המגן הימני בצורה טובה, זו דעתו של הצוות המקצועי".

סוגיית השוערים: "הבהרתי למארק אנדרה טר סטגן כי הוא העתיד של ברצלונה והוא נשאר. גם קלאודיו בראבו לא יעזוב. יש לנו שני שוערים נהדרים ואין סיבה לשנות שום דבר בין הקורות".

רכש: "שוחחתי עם נוליטו במהלך חודש ינואר, ניסינו להגיע להבנות אבל זה לא צלח. אין כרגע שום משא ומתן לגביו. דניס סוארס צפוי להפוך לשחקן ברצלונה ב-1 ביולי. נבדוק מה קורה לגבי מארק ברטרה ואז נגבש תובנות לגבי שחקני רכש. מרקיניוס? לא שוחחתי איתו או עם פריס סן ז'רמן. ארדה טוראן הוא שחקן נהדר ויש לנו אמון גדול בו, אני בטוח שבעונה הבאה הוא יהיה משמעותי יותר עבורנו".

עדכון ראשון: 14:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully