וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את אחד הלהיטים הגדולים של היורו: Will Grigg's on Fire

אוהד של וויגאן העלה ליוטיוב שיר שמהלל את חלוץ הקבוצה, גרם להיסטריה וקיבל מתנה מהמועדון. ביציעים שואגים, ההורדות מ-ITunes נוסקות ואוהדי צפון אירלנד מכינים את הגרונות

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: ככה הכול התחיל

השיר Will Grigg's on Fire ש"נכתב" על חלוץ נבחרת צפון אירלנד וויל גריג, הפך ללהיט כל כך גדול, עד שהוא הגיע לאחד מ-10 השירים עם הכי הרבה הורדות ב-ITunes בבריטניה בימים האחרונים.

תחילת הסיפור לפני כחודשיים. גריג כבש בעונה החולפת 25 שערים במדי וויגאן ושימש בורג מרכזי בחזרה שלה לצ'מפיונשיפ האנגלית. אוהד הקבוצה המאושר, שון קנדי, ביקש להלל אותו העלה ליוטיוב סרטון שלו כשהוא שר Will Grigg's on Fire על פי השיר המפורסם Freed from desire של הזמרת האיטלקיה גאלה. הסרטון הפך ללהיט כל כך גדול ברשת, עד שהאוהד קנדי קיבל מיו"ר וויגאן, דייויד שארפ, מתנה: מנוי למשחקי הקבוצה בעונה הבאה.

השיר הפך ללהיט אדיר ביציעים של וויגאן וההרכב הבריטי Blonde, שמתמחה במוסיקה אלקטרונית ובמיקסים, החליט להקליט גרסה משלו ב-31 במאי. בתוך שעות נרשמו אלפי הורדות מ-ITunes. בערך הוויקיפדיה של גריג, לצד סקירת הקריירה שלו, כבר מופיע גם סיפורו של השיר Will Grigg's on Fire.

גריג כבש את השער האחרון של נבחרת צפון אירלנד ב-0:3 שלה על בלארוס במשחק הכנה ליורו ביום שישי האחרון, ואוהדים רבים בווינדזור פארק בבלאפסט פצחו בשירת Will Grigg's on Fire. החלוץ בן ה-24 נכלל בסגל הסופי של מייקל אוניל ליורו, שם נבחרתו תפגוש את גרמניה, פולין ואוקראינה. סביר להניח ש"הצבא הירוק-לבן" כפי שמכונים אוהדי צפון אירלנד, יזמרו את הלהיט ברחובות צרפת.

גם אוהדי צפון אירלנד אימצו את השיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully