וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה סנטנריו: קאקה הפצוע מחוץ לסגל, גאנסו זומן

חוסר מזל לקשר הברזילאי בן ה-34, שהחליף את דוגלאס קוסטה הפצוע בסגל, אך נפצע בעצמו ויחמיץ את הטורניר שייפתח בלילה שבין שישי לשבת. כוכב סאו פאולו יחליפו בסגל של דונגה. תקצירי הקופה - בוואלה! ספורט

שחקני נבחרת ברזיל, קאקה, הולק. AP
אכזבה למעריציו. קאקה עם הולק באימון/AP

חוסר מזל לקאקה. הקשר הברזילאי בן ה-34, שזומן לסגל נבחרת ברזיל לקראת הקופה סנטנריו שייפתח בלילה שבין שישי לשבת, נפצע באימון הסלסאו ולא ייקח חלק בטורניר. קאקה, שהחליף בעצמו שחקן פצוע, את דוגלאס קוסטה מבאיירן מינכן, חש כאבים בשריר ולאחר בדיקה התברר כי ייאלץ לנוח כ-20 ימים. כוכבה של סאו פאולו, גאנסו, שאמור היה להיות אחד מכוכביה הגדולים של ברזיל, יחליפו בסגל של דונגה.

קאקה רשם 91 הופעות לאומיות וכבש 29 שערים מאז החל לשחק במדי הנבחרת לפני כ-14 שנה, ונראה שייאלץ לחכות זמן רב, אם בכלל, להופעה ה-92 שלו במדי הנבחרת. ברזיל בכל מקרה, תפתח את הטורניר מול אקוודור בארבעה ביוני, ולאחר מכן תשחק מול שתי הנבחרות הנוספות בבית, האיטי ופרו.

בין 23 השחקנים שזימן דונגה, לא מופיע כמובן ניימאר (ישתתף בטורניר האולימפי באוגוסט) וכן טיאגו סילבה, דויד לואיז ומרסלו שלא היו אפילו בסגל המורחב שכלל 40 שחקנים. הפעם, נופו גם אוסקר, לוקאס מורה, פרננדיניו, ז'ונאס, רוברטו פירמינו ואלכס טשיירה, בעוד שבעה שחקנים בגיל אולימפי (עד 23) שעשויים לשחק בריו, נכללו בסגל הנוכחי, ביניהם גבריאל סנטוס בן ה-19, הלא הוא "גביגול".

עוד בנושא
קאקה יחליף את דוגלאס קוסטה הפצוע בסגל ברזיל לקופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully