וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: לוקאס וינטרה מסרב לוותר על חוזהו לעונה הבאה

הבלם שלא נמצא בתכניות של הפועל תל אביב, טוען כי לא קיבל שכר במשך ארבעה חודשים. ארון שוינפלד בראיון לאתר אמריקאי: "בישראל אמרו לי 'אתה טיפש, למה עזבת את ה-MLS?"

one

בווידאו: השלושער של שוינפלד נגד בני יהודה

בהפועל תל אביב עובדים בימים אלה על בניית הסגל לעונה הבאה. אולם, עוד לפני החתמת שחקנים חדשים, המערכת עובדת על קיצוץ בשכר השחקנים ששייכים למועדון, וגם על ניסיונות לשחרר את אלה שלא בתכניות לעונה הבאה. אחד מהם הוא לוקאס וינטרה, המחזיק בחוזה של מעל 200 אלף יורו לעונה הבאה. כרגע להפועל יש לא מעט בעיות במשא ומתן מול הבלם היווני, שמסרב לוותר על חוזהו. וינטרה הסכים להגיד לוואלה! ספורט: "יש לי חוזה לעונה הבאה ואף אחד מהפועל לא דיבר איתי בשבועות האחרונים".

בנוסף, טוען וינטרה כי האדומים לא שילמו לו שכר בארבעת החודשים האחרונים והוא יודע כי הוא לא נמצא בתכניות של הקבוצה בעונה הבאה. מנגד, בהפועל טוענים כי הבלם עצמו חייב כספים למועדון והם נמצאים במשא ומתן מול סוכנו, אך כרגע הדברים רחוקים מלהיסגר. בכל מקרה, אם הצדדים יגיעו לפתרון, הפועל תצטרך לפצות את הבלם בסכום גדול, כזה שיפגע בתקציב של העונה הבאה: "אם בעונה שעברה התעסקנו בלהחתים שחקנים, היום אנחנו עסוקים בלחתוך חלק מהם", אמר גורם בכיר במועדון. "זו עבודה לא פחות קשה". מלבד וינטרה, הפועל תנסה להשאיל את ליביו אנטל ששייך לקבוצה, למכור את קלאודיו בומבה ואף להיפטר מחוזהו של איסמעילה לינגאנה, שהושאל למכבי נתניה בינואר.

בינתיים, בקבוצה טוענים כי עם חלק מהשחקנים המועדון כבר הגיע לסיכום על קיצוץ בחוזיהם. כרגע נדמה שחלק מהם עדיין מסרב לעשות זאת, אבל בהפועל אמרו בהקשר לנושא: "כל מי שיסרב לא יהיה בקבוצה. כרגע דווקא יש היענות מהשחקנים ואנחנו מקווים לסיים את כל ההתעסקות הזו כבר בשבועות הקרובים. לאחר מכן נתרכז בהחתמת שחקנים חדשים".

אחד השחקנים שמועמד לקבוצה הוא ניקולאי גורובסוב. אם בשבוע שעבר נראה היה כי הקשר הארגנטינאי קרוב לקבוצה, כרגע נדמה כי הסיכויים שיגיע לחודרוב בעונה הבאה פחתו. הקשר היה אמור להחזיר תשובה השבוע אם הוא מגיע לאדומים, אך כרגע הוא נמצא בחופשה בארצות הברית ועדיין לא החזיר תשובה סופית. בהפועל החליטו לבדוק אופציות נוספות בשלב זה, ואם הקשר כן יגיע לקבוצה בסופו של דבר, הוא צפוי להרוויח כ-150 אלף יורו לעונה.

לוקאס וינטרה בלם הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"אף אחד מהפועל לא דיבר איתי בשבועות האחרונים". וינטרה/ברני ארדוב

שחקן נוסף של האדומים, ארון שוינפלד, התראיין לאתר האינטרנט american soccer now וסיפר על החוויות שלו מחצי השנה בליגת העל. שוינפלד הספיק להצטרף למכבי נתניה בינואר, לעבור למתחם חודורוב אחרי כמה שבועות, לכבוש שמונה שערי ליגה ולהפוך לבורג מרכזי בהישרדות של הפועל תל אביב בליגת העל.

החלוץ בן ה-26 סיפר: "כשרק הגעתי לישראל, השחקנים אמרו לי 'אתה טיפש, למה לא נשארת ב-MLS? לשחק שם זה חלום בשבילנו'. הרבה שחקנים בישראל היו מתים לשחק שם. זה היה שונה לשמוע דבר כזה כי הרבה אנשים לא חושבים שה-MLS היא ליגה חזקה, אבל בישראל מבינים שזו ליגה מתפתחת".

עוד בוואלה! ספורט:

סלובודאן דראפיץ' עוזב את בית"ר ירושלים
עתידו של בוזגלו יוכרע אחרי פגישה עם בכר
מכבי חיפה תדרוש מיליון וחצי יורו על טואטחה

על ההחלטה לעזוב את ארה"ב ולעבור לליגת העל, אמר שוינפלד: "אני זוכר שהייתי עם החבר'ה מקולומבוס קרו. קיבלתי באותה תקופה הרבה שיחות בנוגע למעבר לישראל. לא רציתי לעזוב, אבל הרגשתי שאני לא אוכל להתקדם עוד בלי לקבל יותר דקות משחק. הייתי מציאותי והבנתי שאני לא אקבל הרבה הזדמנויות בתור המחליף של קיי קמארה (מלך השערים של ה-MLS). ידעתי שאני צריך לעזוב, לא יכולתי להיות שאנן".

שוינפלד כבש כבר במשחק הראשון שלו בהפועל תל אביב, נגד מכבי תל אביב בדרבי. הוא סיפר לאתר האמריקאי: "ההתחלה שלי הייתה חלומית. לכבוש בדקות הראשונות של הדרבי - פתאום אתה מרגיש שהסרת את כל הלחץ. בקולומבוס עבר זמן עד שהבקעתי את השער הראשון שלי. כחלוץ תמיד הרגשתי בלחץ כשהייתי בקולומבוס, כי מספר השערים שלי לא היה גבוה. לא קיבלתי הזדמנויות, בכל פעם שיחקתי כמה דקות כמחליף".

על עתידו אמר החלוץ: "החודשים האחרונים היו טובים, אני נהנה מכדורגל ולא הייתי יכול להיות יותר שמח. ככדורגלן אתה תמיד שואף להגיע הכי גבוה שאפשר ואם זה יהיה בליגה יותר בכירה באירופה זה יהיה מדהים. אבל אני מאוד מרוצה בישראל".

שחקן הפועל תל אביב, ארון שוינפלד מול שחקן הפועל כפר סבא, טל בנש. ברני ארדוב
לא קיבל מספיק הזדמנויות בקולומבוס. שוינפלד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully