וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "הוכחנו שלא נשברנו, נגיע מוכנים למכבי תל אביב"

1.6.2016 / 23:09

בסיומה של סדרה דרמטית וההעפלה של מכבי ראשון לציון לפיינל פור, מאמן הכתומים מוכן לחצי הגמר בשני: "שמח שיש לי שחקן כמו דריל מונרו". רמי הדר הצהיר: "לא יודע איפה אהיה בעונה הבאה"

אדריאן הרבשטיין

בווידאו: מסיבת העיתונאים בסיום

בסיומה של סדרת רבע גמר דרמטית, שכללה מהפכים ודרמות, מכבי ראשון לציון העפילה היום (רביעי) לפיינל פור עם 60:70 על מכבי חיפה במשחק מספר 5. הכתומים השלימו קאמבק מרשים ו-2:3 על הירוקים בדרך למפגש מול מכבי תל אביב בחצי הגמר.

עוד בנושא:
הפועל ירושלים בפיינל פור
החוזה המטורף של דיוויד בלאט

הבחורים של אריק שיבק פתחו את הסדרה עם 0:2, אולם חניכיו של רמי הדר לא אמרו נואש והשוו את הסדרה. המומנטום היה ירוק, אבל תצוגה התקפית פושרת מצד המארחת הותירה את המדורגת שלישית בליגה הסדירה עם טעם של אכזבה.

על ההצגה בכתום ניצח דריל מונרו, שעם אחוזים נהדרים מהשדה קלע 27 נקודות והוריד 13 כדורים חוזרים. ההעפלה של הכתומים לחצי הגמר העניקה להם גם את הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה. המאזן של הקבוצה מעיר היין מול מכבי תל אביב עומד על 4:0 העונה, שלושה הפסדי ליגה ועוד אחד בגביע המדינה. שיבק, שהדיח את הצהובים בעונה הקודמת עם קאמבק אדיר בחצי הגמר, מקווה לשחזר את ההישג של הפועל אילת ביום שני הקרוב ב-18:10. חצי הגמר בין הפועל ירושלים להפועל אילת יתחיל ב-21:05.

שחקני מכבי ראשון לציון בכדורסל חוגגים. אדריאן הרבשטיין
חוגגים. שחקני ראשון לציון/אדריאן הרבשטיין

בסיום המפגש אמר שיבק המאושר: "מהרגע הראשון היום רמת הביצוע שלנו הייתה יותר טובה גם התקפית וגם הגנתית. אם גם היינו קולעים קצת יותר טוב אז גם היינו מסיימים את המשחק הרבה לפני".

ההצגה של מונרו: "אני לא יודע איפה הוא יהיה בעתיד אבל אני יודע שהיום הוא בראשון לציון. אני צריך לשמוח שיש לי שחקן כמוהו. רגעי המשבר שלנו היו כשהוא היה על הספסל".

חצי הגמר: "ננוח, ניקח יום חופש ואז נתחיל להתכונן למכבי תל אביב. אין מה לדאוג אנחנו נבוא מוכנים גם מנטלית וגם מקצועית".

התחושות: "אני שמח קודם כל בשביל השחקנים שלי ובשביל המועדון. אמרו לנו ששברו אותנו והוכחנו שלא נשברנו. במשחק הרביעי הקהל היה מדהים והתפאורה הייתה מדהימה ורק היינו צריכים לנצח ולצערי אכזבנו את הקהל הזה. אני שמח שהקהל הזה יוכל לבוא לראות אותנו בפיינל פור בירושלים".

מכבי חיפה וויל גרייבס חוגג. אדריאן הרבשטיין
לא הספיק. גרייבס/אדריאן הרבשטיין

רמי הדר המאוכזב אמר בסיום: "שיחקנו היום לא טוב בעיקר בהתקפה. קלענו באחוזים נמוכים והצגנו רמת ביצוע לא מספיק טובה. הגנתית היינו סבירים, אבל חסרה לנו היכולת לסיים בהתקפה קליעות טובות".

התחושות: "בסוף המשחק אספתי את השחקנים בחדר הלבשה ואמרתי להם תודה על המאמצים הענקיים שהם השקיעו השנה".

העתיד: "קודם כל לישון ולנוח. אני לא יודע איפה אהיה בעונה הבאה".

רמי הדר מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ימשיך? רמי הדר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully