וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי ראשון לציון ניצחה את מכבי חיפה והעפילה לפיינל פור

תצוגת תכלית של מונרו נתנה 60:70 לשיבק על הירוקים במשחק מספר 5 ו-2:3 אדיר בסדרה בדרך למפגש מול מכבי תל אביב. יכולת טובה של גרייבס לא הספיקה, הכתומים ישחקו בעונה הבאה במוקדמות ליגת האלופות

one

סדרת רבע הגמר בליגת העל הגיעה הערב (רביעי) לסיומה עם ההעפלה של מכבי ראשון לציון לפיינל פור. הכתומים רשמו 60:70 במשחק החמישי בסדרה והשלימו 2:3 על מכבי חיפה בסיומה של סדרה נהדרת. הבחורים של אריק שיבק, שהובילו כבר 0:2, הוכיחו אופי ברוממה והדיחו את המדורגת שלישית בעונה הסדירה, והם יפגשו את מכבי תל אביב בחצי הגמר.

מכבי ראשון לציון הבטיחה לעצמה מקום במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה וכעת היא תנסה להמשיך עונה חלומית. הירוקים הציגו משחק חלש בהתקפה ועם 20 איבודים חתמו עונה מאכזבת. דווקא אחרי הקאמבק בשני המשחקים האחרונים שחקני מכבי חיפה לא הצליחו לנצל את המומנטום.

המחצית הראשונה הייתה בשליטה מוחלטת של הכתומים. שון דאוסון ודריל מונרו (27 נקודות, באחוזים נהדרים מהשדה, ו-13 ריבאונדים) הובילו את ההתקפה של שיבק ועם יכולת הגנתית נהדרת שמרו את הירוקים 27 נקודות במחצית הראשונה. וויל גרייבס עם המון חוכמה וסבלנות קיזז את הפער, הכתומים טעו עם בחירת זריקות לא אחראית ומכבי חיפה השלימה ריצת 11:24 ברבע השלישי כדי לעלות ליתרון. מונרו לקח אחריות ועם סל ועבירה בפתיחת הרבע הרביעי העיר את הכתומים. משם, קליעות חשובות של אבי בן שימול וטוני יאנגר עשו את העבודה. שיבק יקווה לשחזר את ההישג מהעונה שעברה, אז הדיח עם הפועל אילת את הצהובים, שמחזיקים במאזן 0:4 העונה על ראשון לציון בליגה ובגביע המדינה.

שחקני מכבי ראשון לציון בכדורסל חוגגים. אדריאן הרבשטיין
חגיגה כתומה. שחקני ראשון לציון בסיום/אדריאן הרבשטיין
seperator
רמי הדר מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
פתיחה רעה בירוק. רמי הדר/אדריאן הרבשטיין
מכבי ראשון לציון ניצן חנוכי, מכבי חיפה וויל גרייבס. אדריאן הרבשטיין
גרייבס ורייט/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

בהמשך ליכולת הנהדרת במשחק הקודם, חנן קולמן פתח עם שלשה אחרי סל של שון דאוסון. מארק ליונס איפס את היד והשלים ריצה של 0:10, חמש דקות בתוך הרבע הראשון. וויל גרייבס שבר את הבצורת ועם שתי קליעות מהקו החזיר את האור ללחיים של רמי הדר. דאוסון השלים קליעה נהדרת וקבע 14:18 למכבי ראשון לציון בסיום הרבע הראשון.

אבי בן שימול הפגיז קליעה נהדרת מחוץ לקשת וקבע 20:29, מכבי חיפה המשיכה להפגיז מחוץ לקשת, אך האחוזים מחוץ לקשת עמדו על 22 אחוזים בלבד. ליונס ספג עבירה טכנית והשלישית שלו, אך גם זה לא קיזז את היתרון הכתום. שיבק הזעיק פסק זמן, אך דאוסון ביצע ספק עבירה על גרייבס ואיבד כדור משמעותי עבור מכבי ראשון לציון, 30 שניות לסיום. 27:36 למכבי ראשון לציון במחצית.

שון דאוסון מכבי ראשון לציון. אדריאן הרבשטיין
לוהט. דאוסון/אדריאן הרבשטיין
ג'ון דיברתולומאו מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
דיברתולומאו/אדריאן הרבשטיין

ורגאס פתח היטב את הרבע השלישי וקלע מחוץ לקשת, מנורו נפגע וירד לקבל טיפול. דיברתולומאו קיזז את הפער לתשע, חמש דקות בתוך הרבע וניצל בחירת זריקות רעה של האורחת. קווין פאלמר ניסה להכניס את עצמו למשחק, אולם איבוד כדור שלו קיזז את הפער לשלוש בלבד. שתי דקות לסיום נקודות של גרייבס קבעו יתרון שלוש ירוק. ורגאס הוביל מתפרצת קלילה ונתן למכבי חיפה את היתרון הגדול שלה במשחק 47:51.

סל ועבירה של מונרו העירו את האורחת, שקבעה 51:52 שתי דקות בתוך הרבע הרביעי. בן שימול הוסיף עוד שלשה וקירב את שיבק לפיינל פור. מכבי חיפה איבדה את הראש ומשם הכתומים סגרו את הסיפור בדרך למפגש מול מכבי תל אביב עם 60:70 בסיום.

ניצן חנוכי, גרגורי וארגס מכבי חיפה - מכבי ראשון לציון. אדריאן הרבשטיין
ורגאס וחנוכי/אדריאן הרבשטיין

סטטיסטיקה

קלעו למכבי ראשון לציון: דריל מונרו 27 (11 מ-12 מהשדה) ו-13 ריבאונדים, מארק ליונס 12 (1 מ-8 ל-3), שון דאוסון 10 ו-4 איבודים, אבי בן שימול 8 ו-5 אסיסטים, כריס רייט 8 ו-6 ריבאונדים, טוני יאנגר 5. ניצן חנוכי (13 דקות) וקווין פאלמר (9 דקות) שותפו ולא קלעו.

קלעו למכבי חיפה: וויל גרייבס 18 (3 מ-89 ל-2, 1 מ-5 ל-3), ג'ון דיברתולומאו 17 (3 מ-4 ל-3), גרגורי ורגאס 12 (1 מ-6 ל-2, 2 מ-5 ל-3) ו-10 ריבאונדים, לירוי היקרסון 7, חנן קולמן 3 (1 מ-5 ל-3), עוז בלייזר 2, רג'ינלד באקנר 1. רנה רוז'ו (10 דקות) ואלכס צ'וברביץ' (5 דקות) שותפו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully