וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 1.6: רודה עבר לדורטמונד, ברצלונה מעוניינת בבלינד

קשר באיירן מינכן עבר ליריבה הגדולה, אינטר החתימה את ארקין, הקטאלנים מחפשים אחר חיזוק לחלק האחורי, בלם מנצ'סטר יונייטד עשוי להגיע, גם פונס מורי מאברטון מועמד. חלוץ יובנטוס על הכוונת של צ'לסי וארסנל, ילד הפלא של ליל עשוי להגיע לאברטון

one

בווידאו: שערו היחיד של דיילי בלינד העונה

העברות

* הקשר סבסטיאן רודה (25), שלא זכה לדקות משחק רבות בבאיירן מינכן, עבר לבורוסיה דורטמונד. על פי דיווחים בגרמניה, דורטמונד צפויה לשלם ליריבה הגדולה 25 מיליון יורו עבור השחקן. רודה שיחק בשתי העונות האחרונות אצל הבווארים, ורשם 38 הופעות ליגה. לפני כן שיחק במשך ארבע עונות באיינטרכט פרנקפורט.

* אחרי שש שנים בפנרבחצ'ה, המגן הטורקי, קאנר ארקין בן ה-27 עזב את קבוצתו והצטרף רשמית לאינטר. ארקין רשם 13 הופעות העונה במדי פנר, ותשע הופעות במדי נבחרת טורקיה במוקדמות היורו.

שמועות

* אחרי תשע שנים בדינמו קייב, שחקן הכנף אנדריי ירמולנקו בן ה-26, בדרך ליעד חדש. על פי דיווחים באיטליה, ירמולנקו עשוי לחתום במילאן, זאת לאחר שחלוץ העבר, אנדריי שבצ'נקו, המליץ לו לבצע את הצעד. "אני אוהב אותו מאוד. אני במקומו הייתי חותם במילאן", אמר שבצ'נקו בנושא. ירמולנקו, לו 13 שערי ליגה באוקראינה העונה, הוזכר גם כמועמד להגיע לאברטון.

* ב"אל מונדו דפורטיבו" הספרדי טוענים שהבלם-מגן הארגנטינאי, ראמירו פונס מורי בן ה-25, עשוי להגיע לברצלונה בקיץ, לאחר שהקטאלנים עקבו אחר השחקן במהלך העונה החולפת עת שיחק באברטון.

* ב"ספורט" הספרדי טוענים שלברצלונה מועמד נוסף, הבלם דיילי בלינד ממנצ'סטר יונייטד, שאם יגיע, יעלה לקטאלנים כ-18 מיליון יורו.

* אברטון תנסה להחתים את הקשר ההתקפי של ליל, סופיאן בופאל בן ה-22, שכבש 11 שערי ליגה העונה ב-29 הופעות בליל, כך על פי דיווחים בצרפת ובאנגליה. בופאל המהיר נחשב לאחד השחקנים המבטיחים בצרפת כיום.

אלכסנדר לקאזט ליון. רויטרס
יעזוב את צרפת? לקאזט/רויטרס

* טוטנהאם לא מוותרת על חלוץ ליון, אלכסנדר לקאזט בן ה-25. על פי דיווחים בממלכה, הצרפתים דורשים 30 מיליון ליש"ט עבור החלוץ, סכום אותו התרנגולים לא מוכנים לשלם, וכעת מתנהל משא ומתן בין המועדונים.

* מנצ'סטר סיטי תפתח בקרוב את עידן פפ גווארדיולה, מה שייתן את האות לתחילת מסע הקניות של הסיטיזנס. בספרד מדווחים שאחת המטרות של המאמן הקטאלני הוא הבלם הצעיר של אתלטיק בילבאו, אמריק לאפורט, ששווי השוק שלו מוערך בכ-40 מיליון ליש"ט. לאפורט מבוקש על ידי לא מעט קבוצות נוספות, ביניהן גם ברצלונה וצ'לסי.

* בשיקטאש חולמת בענק. האלופה הטורקית מקווה לפתות את אריאן רובן עם הבטחה למקום בהרכב בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully