וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשר הברזילאי פאביניו אלבס עשוי לנחות להתרשמות בהפועל חיפה

1.6.2016 / 9:27

אלי כהן בחן העונה את שחקן הכנף הברזילאי (30) בסכנין, במועדון שוקלים להנחית אותו בישראל. שעריים לוחצת על ז'רקו קוראץ', השחקן עדיין מסרב לרדת לליגה הלאומית

one

הפועל חיפה בודקת אפשרות להנחית בחודש הבא להתרשמות את הקשר הברזילאי פאביניו אלבס, שנבחן אצל המאמן אלי כהן בסכנין והיה אמור לחתום בשורותיה, אולם החליט באופן חד צדדי להפסיק בהתרשמות לאחר העיכוב שחל בהחתמתו.

הקשר-חלוץ שיהיה בעוד מספר ימים בן 30, הוא שחקן כנף ששיחק העונה בליגת המשנה בברזיל. קודם לכן הוא שיחק בקבוצת ABC מליגת המשנה בברזיל וב-16 משחקים בעונה החולפת, בישל 4 שערים. הוא שיחק בעבר במגוון של קבוצות בברזיל, ביניהן קרוזיירו הגדולה, והעביר תקופה קצרה גם בקטאר. בעונת 2014 נטל חלק ב-25 משחקים בליגה הראשונה בברזיל, במדי קבוצת צ'פקואנסה.

שחקן צ'פקואנסה לשעבר, פאביניו אלבס. GettyImages
שוב בישראל? פאביניו אלבס/GettyImages

במועדון ממתינים לפגישה עם מוחמד כליבאת. הצדדים קבעו להיפגש באופן רשמי לאחר חזרת החלוץ מחופשה בחו"ל בעוד כעשרה ימים. איתמר ניצן סגר את תנאיו בקבוצה וממתין לשחרור של איזי שרצקי. המועדון רוצה לצרף שחקן כנף זר, בסגנון של אלבס, ושני שחקנים כנף ישראלים. אלון תורג'מן, כליבאת, פיראס מוגרבי ושלומי אזולאי הם המועמדים, כשעם מוגרבי מתנהל משא ומתן מתקדם בימים האחרונים אך הוא טרם סיכם סופית בקבוצה.

מכבי שעריים לוחצת על ז'רקו קוראץ להצטרף לשורותיה, אולם בשלב זה השחקן עדיין מסרב לרדת לליגה השניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully