וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארים בנזמה: "דשאן נכנע ללחצים של החלקים הגזעניים בצרפת"

חלוץ ריאל מדריד, שנותר מחוץ לסגל הטריקולור ליורו, חיזק את דברי כוכב העבר קנטונה באשר לשיקולים לא מקצועיים בנושא ומודה: "אין לי ספק שמקומי בסגל, זו אחת האכזבות הגדולות שחוויתי"

בווידאו: בנזמה חוגג עם חבריו את הזכייה בליגת האלופות

בעוד תשעה ימים ייפתח יורו 2016 כאשר המארחת צרפת תפגוש את רומניה בסט. דניס. מי שלא יהיה חלק מהטריקולור במשחק הפתיחה החגיגי ולאורך הטורניר כולו הוא קארים בנזמה, שנותר בחוץ עקב פרשת הקלטת בה נחשד שסחט את חברו לנבחרת מתיו ולבואנה. אמנם הפרשה הסתיימה בלא כלום עבור חלוץ ריאל מדריד, אך הרעש התקשורתי סביבה הביא, על פי ההתאחדות הצרפתית, את דידייה דשאן להחלטה לוותר עליו בסגל לטורניר.

בתחילת השבוע טען כוכב העבר הצרפתי אריק קאנטונה כי חלק מהניפויים מסגל הנבחרת הושפעו מטעמים גזעניים. לדבריו, בנזמה וחאתם בן ארפה נותרו בחוץ בגלל מוצאם המוסלמי. בנזמה חושב באופן דומה.

"דשאן נכנע ללחצים של החלקים הגזעניים בצרפת", אמר בראיון שהעניק ל'מארקה', "בצרפת המפלגה הקיצונית הגיעה לסיבוב השני בשתי הבחירות האחרונות. אני לא יודע אם הוא לקח את ההחלטה בעצמו, אני בסך הכל מסתדר איתו, עם נשיא ההתאחדות ועם כולם".

שחקן נבחרת צרפת, קארים בנזמה. רויטרס
"זידאן הוא כמו אח גדול עבורי". בנזמה במדי צרפת אותם לא ילבש בקיץ הקרוב/רויטרס

"בחיים צריך ללמוד מטעויות", הוסיף, "ובזמנים קשים כאלה להישאר רגועים. אני מרוכז במה שהשגתי עם הקבוצה שלי. הייתי בשוק כשלא זומנתי למונדיאל 2010 (בדיוק סיים עונה ראשונה לא מוצלחת במיוחד בריאל), אבל לא להיות באליפות אירופה אצלנו בצרפת זה אפילו קשה יותר. זו אחת האכזבות הגדולות שחוויתי ללא ספק, אבל אני חייב להתאושש, אני רוצה להגיע הכי רחוק שאפשר עם הקריירה שלי".

"מבחינת היכולת אין לי ספק שמקומי בסגל", המשיך, "מבקרים אותי הרבה בצרפת, אך אם הייתי בנאדם רע לא הייתי מגיע להישגים שהגעתי. שיחקתי חמש שנים בליון, שבע במדריד, זכיתי בתארים".

"היחיד שיודע מה קרה בסיפור הזה", התייחס לפרשת הקלטת, "שיודע את האמת, הוא ולבואנה. אני בסך הכל רציתי לעזור ולא שום דבר אחר".

"פלורנטינו פרס תמיד תמך בי והיה מאחורי", המשיך, "ועכשיו גם זידאן. גם האוהדים נתנו לי הרבה כוחות לאורך השנים. למרות שזידאן הוא כמו אח גדול עבורי, אני יודע לבד כשאני לא משחק מספיק טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully